Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@14:28:21 GMT

ایستاده در باران؛ کریمی شکست نخورده است(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۰۱۵۸

علی کریمی روزهای سخت و پرالتهابی را در سپیدرود می گذراند. تیم او با 12 امتیاز از 18 بازی در رده پانزدهم جدول قرار دارد و این بدین معنی است که سپیدرود در حال حاضر یکی از دو گزینه سقوط به شمار می رود.

 

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود دیروز فرصت خوبی داشت تا با عبور از سد ماشین سازی قدری اوضاع خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد اما تا مرز شکست پیش رفت و در دقایق پایانی بود که ضربه زیبای میثم تهدیست بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کریمی در ابتدای راه مربیگری سخت ترین شرایط را سپری می کند. نگه داشتن تیمی که بضاعتش برای ارایه بازی های خوب در برابر حریفان و کسب امتیاز بالا نیست سخت تر از قهرمان کردن تیم مدعی است چرا که اینروزها هر تیمی در برابر سپیدرود صف آرایی می کند سه امتیاز این بازی را از آن خود می داند.

 

عبور علی کریمی از این مهلکه او را به مربی آبدیده ای تبدیل خواهد کرد. هر چند تحمل طرفداران سپیدرود هم کم شده و آنها دیروز نشانه هایی از اعتراض خود به عملکرد تیم را نشان دادند! شاید گله ای به آنها نباشد چرا که از زمان حضور تیم در لیگ برتر تنها نگران بقای تیم در جدول بوده اند در حالی که آنها هم دوست دارند مثل طرفداران خیلی از تیم ها از نمایش تیم در لیگ برتر لذت ببرند.

 

سپیدرود با همه بازیکنانی که در تعطیلات زمستانی به ترکیب اضافه کرده با گذشت سه هفته در نتیجه گیری موفق نبوده. دو تساوی خانگی و یک شکست در برابر سپاهان تنها دو امتیاز برای تیم علی کریمی به ارمغان آورد درصورتی که سپیدرود تنها با یک پیروزی در این سه بازی امتیاز بیشتری را دشت می کرد. هفته های آتی برای علی کریمی و تیمش سخت تر خواهد شد. او ممکن است در هفته های آتی از سوی هواداران سپیدرود بیشتر تحت فشار قرار گیرد اما راه حل برای خروج از بحران قعرنشینی با توجه به هفته های باقی مانده تا پایان بازی ها ملموس است. اینکه تیم با جدیت بیشتری و اندکی تهاجمی تر بازی کند و با دوندگی بی امان به خصوص در نیمه خودی فضای بازیسازی را برای حریف تنگ کند. سپیدرود با هوداران متعصب و بی شماری که دارد می تواند قوی تر رو به جلو گام بردارد و البته حمایت از علی کریمی و تیم بهتر از بی غیرت خواندن بازیکنان جواب خواهد داد، چرا که در فوتبال حرفه ای آمادگی روحی و روانی در موفقیت تیم به اندازه آمادگی جسمانی و آمادگی تاکتیکی تاثیر گذار است.

 

علی کریمی ایستاده است. او شکست نخورده است و به یقین دست از تلاش برنخواهد داشت. این الهام به بازیکنان تیم سپیدرود قابل درک است و می توان بر همین اساس چالش های پیش رو را برای این تیم خوب و دوست داشتنی شیرین توصیف کرد.

عکس: علیرضا گلی

 

 

 

 

علی کریمی سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کریمی سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، تصاویر منتشره از وضعیت پای اوستون اورونوف نشان ‌می‌دهد که این بازیکن از هر دو پا دچار مصدومیت شده و تکل بازیکنان سپاهان پای او را زخمی کرده است.

اورونوف در نیمه اول چهار پنج بار توسط محمد کریمی، کاپیتان سپاهان، مصدوم شود و این در حالی بود که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که حداقل یک مورد از این خطاها باید با کارت زرد جریمه میشد.

وینگر ازبکستانی پرسپولیس که تکنیکی‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود، در نیمه دوم هم چندین بار مورد خطا قرار گرفت.
بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که اگر در نیمه اول کریمی کارت زرد می‌گرفت، احتمالا در نیمه دوم با احتیاط بیشتری کار را دنبال می‌کرد و این موضوع دروازه سپاهان را با خطر مواجه می‌کرد.

با این حال پیام حیدری از خطاهای این بازیکن روی اورونوف گذشت تا ستاره ازبک سرخپوشان با مصدومیت نسبی زمین را ترک کند.

کد خبر 848960 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم