Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:11:08 GMT

حادثه تروریستی زاهدان انسجام ملت را بیشتر کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۰۷۶۶

حادثه تروریستی زاهدان انسجام ملت را بیشتر کرد

اصفهان- ایرنا - نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه تروریستی زاهدان نه یک اقدام موفقیت آمیز برای دشمنان بلکه تنها یک عملیات کور بود و انسجام ملی را بیشتر کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام بی حساب و کتاب هیچ دستاوردی برای دشمنان نداشت و نخواهد داشت، زیرا ملت ایران با اینگونه حوادث انسجام خود را بیشتر حفظ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه استکبار جهانی سالاست در تلاش برای مهار کشورمان است، تصریح کرد: آمریکا و همدستانش باید بدانند که چنین عملیات کوری بر آزادی، استقلال و خودکفایی ایران تاثیری نخواهد گذاشت و ملت را قوی تر از گذشته خواهد کرد.
این نماینده مجلس اظهارداشت: بدخواهان ایران از جمله آمریکا و اسراییل با همکاری کشورهای منطقه نظیر عربستان در چهل سال اخیر با انواع توطئه و ایجاد گروه های تروریستی مختلف، سعی در ضربه زدن به کشور را داشته اند، اما هیچگاه موفق نبوده اند.
وی تاکید کرد: این اقدام تروریستی که جان عزیزانمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرفت در پی حرکت عظیم امت اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن رقم خورد، که مردم در خیابان ها به ضد دشمنان به پا خواستند و آغاز دهه پنجم انقلاب را جشن گرفتند.
سالک خاطرنشان کرد: پیامی که می توان حادثه اخیر دریافت کرد، حفظ انسجام ملی و وحدت است و دشمنان باید آگاه باشند که مردم همواره بر آرمان های خود تاکید می کنند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به حضور درخشان اصفهان در بزنگاه های تاریخ کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: مردم این خطه همواره در شجاعت، ایثار و شهادت پیشگام و پیشکسوت بودند و برای دفاع از وطن از هیچ تلاش و مجهادتی فروگذار نکرده اند.
به گزار ش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل وابسته به گروه القاعده با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنفجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد تاکنون 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
«میثم عبدالله زاده، ابراهیم صیادی، محمد صابری، ابوالفضل موسوی، مهدی نوروزی، روح الله بابایی، حیدر براتی، یونس امیری، علیرضا پناه پوری، یحیی براتی، علی اکبر قبادپناه، علی خادمی، محسن صفری، امید اکبری، حسین قدیری، اسماعیل کرمی، سعید سلیمی، عباس کوهی، داوود میرزایی، مرتضی فاضل، رضا رحیمی، حسن علی ترکیان و تقی مهرابی» از جمله شهدای این حادثه هستند.
به گفته جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، شهیدان مرزبان مدافع حریم امنیت ایران اسلامی متعلق به 14 شهر و شهرستان استان اصفهان هستند.
دراین حادثه شهر اصفهان پنج شهید، خمینی شهر و درچه پنج شهید، فولاد شهر یک شهید، نجف آباد 2 شهید، شهرضا 2 شهید، شاهین شهر یک شهید، سمیرم 2 شهید، فلاورجان یک شهید، خور یک شهید، کاشان سه شهید، چادگان یک شهید، تیران یک شهید و آران و بیدگل هم یک شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.
پس از تشییع پیکر پاک این مرزبانان شهدایی که متعلق به دیگر شهرستان های استان اصفهان هستند روز یکشنبه در شهرهای خود تشییع می شوند.
6020/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ما و شهدا شهداي مدافع امنيت اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری یکشنبه ۹ اردیبهشت در همایش روز شوراها که در محل سالن شهدای سلامت برگزار شد، اظهار کرد: شرط لازم برای انجام رسالت شوراها انسجام فکری و تشکیلاتی است که منتج به تصمیمات اثرگذار برای مردم خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: با پراکندگی و افتراق فکری توفیقی به صورت فردی ایجاد نخواهد شد. طبیعی است که شرط اول موفقیت انسجام فکری است و برای این انسجام فکری نیاز به مبانی داریم بر اساس مبانی اعتقادی، رویکرد فکری و اعتقادی پیدا بکنیم.

وی با بیان اینکه شوراها نماینده مردم هستند، اظهار کرد: اعضای شوراها در شهر و روستا باید یک درک مشترک از شرایط مجموعه خود و مردم داشته باشند.

نظری اذعان کرد: قانون ظرفیت تشکیلاتی را در کشور فراهم کرده برای این که مردم در مدیریت امور خود حداکثر مشارکت را داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: شوراها از نظر حقوقی و ظرفیت تشکیلاتی یک مجموعه مترقی، با نگاه بلند، مردمی و افتخار آمیز هستند که می‌طلبد محصول و آورده‌ای برای مردم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور و استان داریم اما این‌ها باید به فعلیت تبدیل بشود و اصل استفاده از ظرفیت‌های درونی همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

نظری با اشاره به اهمیت نگاه به درون ادامه داد: با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و بسیج کردن آن‌ها بسیاری از مشکلات قابل حل است.

گفتنی است؛ در انتهای این همایش تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 6091415

دیگر خبرها

  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد