Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: متاسفانه فرمانداری و نیروی انتظامی سبزوار با امنیتی کردن فضای مصلی نماز جمعه، از تجمع در مخالفت بالوایح استعماری FATF و CFT جلوگیری کردند.

سیدحسین حسینی فرد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: روز گذشته درحالی که قرار بر تجمع اعتراضی دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم سبزوار در خصوص لوایح استعماری FATF و CFT بعد از فریضه نماز جمعه در محل مصلی نمازجمعه سبزوار بود، متاسفانه فرمانداری و نیروی انتظامی سبزوار با امنیتی کردن فضای مصلی نماز جمعه و با جمع آوری پلاکارد‌ها از این اقدام جلوگیری کرده و موجب لغو این تجمع شدند و بار دیگر نشان دادند که دولت به دنبال شنیدن صدای منتقدان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی فرد ادامه داد: ولی این را بدانند این اقدامات و فشار‌ها باعث نمی‌شود جنبش دانشجویی از رسالت مطالبه گری خود عقب نشینی کند و از پای بنشیند.

 

گفتنی است، در روزهای اخیر دانشجویان در سراسر کشور به طرق مختلف اعتراضات خود را در خصوص لوایح استعماری FATF و CFT اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شنیدن صدای منتقدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس در مورد ادامه اعتراضات دانشجویی در آمریکا و نوع برخورد مقامات این کشور به این اعتراضات گفت: «اقدام مقامات دولت آمریکا در تحریف واقعیت و توصیف خشم و اعتراضات اصیل دانشجویی و دانشگاهی به عنوان یهودستیزی، به منظور توجیه و استفاده از ابزارهای سرکوب خشونت‌آمیز برای ساکت کردن اعتراضات و تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویان حامی فلسطین، چیزی از قبح عمل آنان کم نمی‌کند.

بیشتر بخوانید؛ واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی

وی گفت: بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

کنعانی تاکید کرد: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان و ‎حقوق بشر برافتاده است.

کد خبر: 1229332 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • واکنش کنعانی به زدن برچسب «یهودستیزی» به دانشجویان معترض آمریکایی
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه را تغییر نمی‌دهد
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد