Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصیری از برگزاری سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد به میزبانی کانون فرهنگی هنری طنین مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی) گرگان خبر داد.

«غلامرضا نصیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد به ابتکار کانون فرهنگی هنری طنین مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی) کوی مطهری گرگان و تلاش جمعی از فعالین کانون های مساجد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری طنین مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی) گرگان افزود: این جشنواره با موضوعات سبک زندگی اسلامی ایرانی و در دو بخش شرکت برای عموم (آزاد) و بخش ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

 

 

وی با اشاره به قالب های این جشنواره، تصریح کرد: فیلم کوتاه داستانی، فیلمنامه، فیلم کوتاه مستند، نماهنگ، انیمیشن و فیلم های موبایلی می از قالب های این جشنواره است.

 

نصیری اظهارداشت: حقوق شهروندی، اقتصاد مقاومتی، تحریم، ربا، صرفه جویی، اصلاح الگوی مصرف، نذر فرهنگی، کتابخوانی، ازدواج، حجاب، مشارکت سیاسی، سحر خیزی، انقلاب اسلامی،  وحدت اسلامی،  نیایش، مسجد، نماز، احسان و نیکوکاری، احترام والدین، کسب حلال، نشاط وسرگرمی، تفریح، علم اندوزی و... از عناوین در حوزه سبک زندگی است.

 

وی با دعوت از عموم هنرمندان حوزه فیلم سازی و فیلمنامه برای شرکت در این جشنواره، افزود: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا پایان خرداد 98 مهلت دارند با مراجعه به وبسایت جشنواره به آدرس taninfilm.ir نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وزیر ارشاد حادثه تروریستی حمله تروریستی انقلاب اسلامی اردبیل نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه «چوپان» به نویسندگی و کارگردانی مهرشاد رنجبر در تازه‌ترین حضور جهانی خود به جشنواره «شورت شورتز» ژاپن راه یافت و به همین بهانه از پوستر این فیلم که آرمین رنگانی طراحی آن را برعهده دارد، رونمایی شد.

جشنواره «شورت شورتز» از جشنواره‌های مورد تأیید اسکار است که در آن برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی، غیرداستانی و انیمیشن واجد شرایط نامزدی در بخش اسکار بهترین فیلم کوتاه خواهد بود.

این جشنواره از سال ۱۹۹۹ تأسیس شد و به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم کوتاه آسیا در توکیو برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «چوپان» در بیست و پنجمین دوره از این جشنواره از میان ۴۹۳۶ فیلم فرستاده شده به جشنواره انتخاب شده است.

«چوپان» به تهیه‌کنندگی مژگان رایگان و رضا فتح الهی‌پور روایتی است از ۲ ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

جشنواره «شورت شورتز» از ۴ ژوئن تا ۱۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) در توکیو برگزار می‌شود.

کد خبر 6096361 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود