Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارش برف برخی مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد.

به دنبال بارش برف و برودت هوا، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی طی اطلاعیه‌ای از تعطیلی و شروع با تاخیر مدارس برخی از شهرستان‌ها در شیفت صبح خبر داد.

طبق اطلاعیه روابط عمومی اداره کل آموزش و پروش استان، روز شنبه ۲۷ بهمن ماه، در منطقه سراب کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در منطقه هشترود، کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی، با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در منطقه هریس کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی، با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت کرده و در منطقه بستان آباد و تیکمه داش نیز کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی، شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

همچنین به دنبال بارش سنگین برف وبرودت شدید هوا، امروز شنبه ۲۷ بهمن، در نواحی پنج گانه تبریز، مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی، شیفت صبح تعطیل است./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد

ایسنا/آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای بازدید از پروژه‌های راه آذربایجان شرقی و افتتاح واحدهای طرح نهضت ملی مسکن وارد تبریز شد.

بذرپاش در این سفر تعداد ۸۴۰۴ واحد مسکونی را در آذربایجان شرقی افتتاح کرده و عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، افتتاح پارک ۳.۵ هکتاری بازآفرینی شهری در تبریز، آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند، آغاز عملیات اجرایی شهرک مسکونی ۱۵۲ هکتاری آذران آذرشهر، آغاز عملیات آماده سازی اولین دهکده شهری استان در سراب به تعداد ۱۴۰۰ قطعه تفکیکی مسکونی و بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر از جمله برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی است.

گفتنی است؛ پروژه‌های مرتبط در برخی از شهرستان‌های استان نیز با حضور معاونان وزیر به بهره برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه