Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حسنعلی افروزی‌زاده، رییس هیات دانش‌آموزی استان خوزستان گفت: مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزی دختران استان ۲۴ بهمن‌ماه در مقطع متوسطه اول و دوم با حضور بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز در قالب ۱۴ تیم در پیست دو ومیدانی تختی اهواز برگزا شد.

وی بیان داشت: دختران دانش‌آموز در ماده‌های ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰ و ۸۰۰ متر، پرتاب‌های وزنه، دیسک، نیزه، پرش طول و دو‌های ۱۰۰ متر با مانع و امدادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افروزی زاده تصریح کرد: در دوره متوسطه اول، ایذه، باغملک و گتوند به ترتیب اول و دوم شدند و در مقطع متوسطه دوم نیز تیم‌های ایذه، گتوند و ناحیه سه اهواز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رییس هیات دانش‌آموزی خوزستان اذعان داشت: دو و میدانی رشته مادر و پرمدالی است که با توسعه و گسترش در بین دانش‌آموزان می‌تواند به مطرح شدن هر چه بیشتر خوزستان در این رشته در کشور کمک کند.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات دو و میدانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این جشنواره که در ۸ هزار مدرسه برگزار شد،   ۴۰۰ هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه استان حضور داشتند.

عبدالله حبیبی افزود: از میان این دانش آموزان ۲۰۰ هزار نفر برای مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت که در سه شهرستان ایذه، شوش و امیدیه برگزار شد با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در جشنواره نخبگان قرآنی که امروز برگزار شد از مرحله‌ای   منطقه‌ای ۵۵۰ نفر از سراسر استان راه یافتند که از میان آنها ۱۷۴ نفر برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی انتخاب می‌شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: پس از برگزاری این کارگاه‌ها ۷۰ نفر انتخاب و در مسابقات کشوری قرآن و عترت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان