Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@04:11:03 GMT

درآمد حاصل از طرح زوج و فرد کجا می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۱۳۱۱

درآمد حاصل از طرح زوج و فرد کجا می‌رود؟

رکنا: سرپرست مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با بیان اینکه هدف شهرداری از اجرای طرح زوج و فرد درآمدزایی نیست، گفت: درآمد طرح به صندوق خاص توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلودگی هوای تهران واریز می‌شود.

به گزارش رکنا، میثم بصیرت با اشاره به تغییرات جدید در جزئیات طرح زوج و فرد شهر تهران اظهار کرد: این سیاست‌ها برای دوره‌های بحرانی شهر همچون یک مُسکن است و تا ابد قرار نیست از این مسکن‌ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، افزود: برای بحران حمل و نقل و آلودگی هوا باید به سمت یافتن دارو و درمان پیش رویم و سیاست طرح زوج و فرد نیازمند بازنگری است چراکه تجربه جهانی نیز نشان می‌دهد در کشورهای توسعه یافته مسیرهایی جدید اتخاذ شده است.

بصیرت بازبینی طرح زوج و فرد برای سال ۹۸ را در همین راستا تعریف کرد و گفت: شهرداری تهران باید توانمند شده و مسیرهایی را برای دیگر موج‌های حمل و نقل فراهم آورد تا تقاضا برای ورود به محدوده‌های طرح با خودروی شخصی کاهش یابد.

وی با بیان اینکه مراد شهرداری از اجرای طرح زوج و فرد درآمدزایی نیست، ادامه داد: این سیاست برای رفاه شهروندان دنبال می‌شود و هر نوع درآمد به صندوق خاص توسعه حمل و نقل عمومی و برای کاهش آلودگی هوای شهر تهران خواهد رفت.

بصیرت با اشاره به آمادگی زیر ساخت‌های محدوده زوج و فرد گفت: زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی باید توسعه پیدا کند و خوشبختانه تا پایان سال جاری خط ۶ و ۷ مترو افتتاح می‌شود.

وی کاهش آلودگی هوا در محدوده زوج و فرد را اصلی‌ترین دستاورد این طرح دانست و افزود: هم اینک در ساعات پایانی طرح در محدوده‌های زوج و فرد، بار ترافیکی و ازدحام بالایی اتفاق می‌افتد و با اجرای این سیاست یکپارچه، فرصتی برای توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش بار ترافیکی ایجاد می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی درآمد شهر تهران شهرداری زوج عکس حادثه تروریستی فیلم حادثه تروریستی زاهدان زاهدان سیستان و بلوچستان مرگ کیفری دستگیری پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ و پرونده‌های مربوط به پروانه‌های صادراتی سال ۱۴۰۱ اعلام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم به نقل از سازمان توسعه تجارت، پیرو ابلاغ بند 2 مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال 1401 در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات وفق تصمیمات کمیته یاد شده، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت جهت بررسی درخواستهای ایفای تعهدات ارزی سال 1401 واجدین شرایط "ثبت سفارش تا قبل از پایان دیماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ،1402" تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شایان ذکر است که ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار جهت بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی وعده صادق 2 بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است