Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:19:07 GMT

اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی دربوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۱۳۶۴

اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی دربوشهر آغاز شد

بوشهر- ایرنا- سومین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی برای مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 روز شنبه در بوشهر آغاز شد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از 16 تا 26 اسفند ماه 1397 به میزبانی کشور تایلند برگزار می شود تا نام سه تیم نخست قاره برای حضور در جام جهانی 2019 پاراگوئه مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد نجفی در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش از این قرار بود که اردوی نهایی تیم ملی نیز در بوشهر پیگیری شود که باتوجه به درخواست کادرفنی، اردوی چهارم ملی پوشان در تهران برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این اردو 15 نفر بازیکنان فوتبال ساحلی زیر نظر مارکو اوکتاویو سرمربی برزیلی تیم ملی به تمرین می پردازند.
وی اظهار داشت: پیمان حسینی، احسان درا، علی درویش متولی، وحید قلی پور، محمدعلی مختاری، مهدی شیرمحمدی.، فاروق پسنده، مسلم مسیگر، مصطفی کیانی، امیرحسین اکبری، آرش کرمی، حمید بهزادپور، محمد مرادی، علی میرشکاری و محمد معصومی زاده 15 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی هستند.
نجفی بیان کرد: این اردو به مدت پنج روز در زمین فوتبال ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برپاست.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيم ملي فوتبال ساحلي جام جهاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی

نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان در حالی از فردا در تهران آغاز می‌شود که مهدی شکوهی و مهدی جمالی در گروه نخست دعوت شدگان، مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی قرار می‌گیرند.

مجتبی حسینی و حامد بابائیان در قالب گروه دوم در این اردو حضور دارند و سجاد نوری خواه هم در گروه سوم خود را به مربیان تیم‌ملی معرفی می‌کند.

این مرحله از اردوی تیم‌ملی فوتبال تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و ملی پوشان خود را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۴ آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی