Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است هجومی‌تر شدن استقلال در نیمه دوم و پرس از جلو باعث شد تا فضا برای تراکتورسازی باز شود و این تیم بتواند به گل برسد.

هادی طباطبایی دروازه‌بان سابق استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار دیروز (جمعه) تراکتورسازی و استقلال در چارچوب هفته هجدهم که با برتری یک گله تراکتورسازان همراه بود، اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد نبودیم و بازی از آن کیفیت لازم برخوردار نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در نیمه اول سعی کرد فضاها را بگیرد. در داخل محوطه جریمه هم تبریزی تنها بود و در موقع حمله هم کسی به او اضافه نمی‌شد. بازی دیروز استقلال نشان نمی‌داد که این تیم بتواند برنده باشد. این تیم نیمه دوم را پرفشار آغاز کرد و پرس از جلو را در دستور کار خود قرار داد و همین قضیه باعث شد تا فضاهایی که استقلال در نیمه اول قصد پوشش آن را داشت باز شود و تراکتورسازی از آن استفاده کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عملکرد تراکتورسازی در مقابل این تیم تصریح کرد: تراکتورسازی تیم سرعتی خوبی است و تاکتیک این تیم استفاده از عمق است. روز گذشته و پس از هجومی‌تر شدن استقلال، راه تراکتورسازی برای استفاده از عمق دفاع استقلال باز شد و اشکان دژاگه که محوری‌ترین بازیکن در این تاکتیک است، دست و بالش باز شد و توانست از فرصت استفاده کند و تیمش را پیش بیاندازد.

طباطبایی درباره کیفیت خریدهای جدید استقلال و هماهنگی آن‌ها با سایر بازیکنان این تیم تصریح کرد: کیفیت بازی دیروز بازیکنانی مثل ایسما و منشأ را نمی‌توان با دیدار با پیکان مقایسه کرد. الان نمی‌شود درباره بازیکنان جدید استقلال صحبت کرد. استقلال فرصت ۴۰ – ۵۰ روز نیم‌فصل را از دست داد و برای خرید بازیکن دیر دست به کار شد. به همین دلیل این بازیکنان خارجی یا آماده نیستند یا با سایر بازیکنان هماهنگ نیستند. آمادگی و هماهنگی که باید نیم‌فصل به دست می‌آمد را استقلال به دلیل تعلل از دست داد و نتیجه‌اش امتیازهای حساسی می‌شود که در این بازی‌ها از دست می‌دهد.

دروازه‌بان سابق استقلال درباره نیمکت‌نشینی سیدحسین حسینی گفت: به هر حال دو دروازه‌بان هم آماده باشند، بالاخره یکی از آن‌ها باید بازی کند زیرا استفاده از سیستم چرخشی کاملاً اشتباه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال تراكتورسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در شرایطی در دیدار برابر استقلال شکست خورد که در نیمه اول پیروز به رختکن رفته بود. ذوبی‌ها در نیمه دوم گل مساوی را دریافت کرد اما با این حال تا دقیقه 4+90 در آستانه کسب یک امتیاز قرار داشتند.

با این حال در نهایت استقلال در نهایت در لحظات پایانی بازی گل دوم را به ثمر رساند تا ذوب‌آهن دست خالی تهران را ترک کند. شاگردان ربیعی با این شکست ۳۳ امتیازی باقی ماندند و در رتبه نهم جدول قرار گرفتند.

نیما نکیسا، مدیرعامل ذوب‌آهن، پس از مسابقه در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران اظهار داشت: من این بازی را بازی خیلی خوبی دیدم.‌ تماشاگران بازی لذت‌بخشی را دیدند. مبارک تیم استقلال باشد. خیلی زحمت کشیدند برای اینکه بتوانند خودشان را به قهرمانی نزدیک‌تر کنند. تیم من هم خیلی زحمت کشید و خیلی تلاش کرد. مهم این است که یک فوتبال قشنگ دیدیم.

نکیسا در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دروازه‌بان‌ها در این بازی گفت: عالی. همه چیز عالی.

دیگر خبرها

  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • خلاصه بازی استقلال ۲-۱ ذوب آهن (لیگ برتر ایران - ۲۰۲۳/۲۴)
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • تاکتیک جالب امیر تتلو برای فرار از مجازات
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال