Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه انگلیسی، جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) در جدیدترین نشست خبری خود در ارتباط با تعداد تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کرده است. او پیش از  این  درخواست حضور ۴۸ تیم به جای ۳۲ تیم را در جام جهانی پیش رو ی کشور قطر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این بار اینفانتینو با ابراز امیدورای درباره این اتفاق عنوان کرد: به نظر شما برگزاری مسابقات به این شکل راحت است؟ معلوم است که نه! اما ما امیدواریم تا به این مهم دست یابیم.

فیفا قصد دارد اواسط ماه مارس رای نهایی خود را در ازتباط با حضور ۴۸ تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را علام کند.

پیش از این قطری‌ها در ارتباط با برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ با ۴۸ تیم اعلام آمادگی کرده بودند. اما پیچیدگی‌های سیاسی کشور‌های همسایه قطر از جمله عربستان سعودی و بحرین می‌تواند باعث ایجاد دردسر برای مسئولان برگزاری جام جهانی در کشور قطر شود.

بیشتر بخوانید:

رضایت یوفا از عملکرد VAR در لیگ قهرمانان

بی اعتنایی ایرانی‌ها به نظرسنجی AFC درباره ستاره‌های ایرانی

یوفا به بررسی تیم باشگاهی ملی پوش ایرانی پرداخت

انتهای پیام/

رای فیفا مبنی بر حضور ۴۸ تیم در جام جهانی اعلام می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محسن رستمی، رئیس سازمان صمت استان قزوین در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه تخصصی شوینده‌ها و شیشه که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نگاه و رویکرد دولت کمک به تولیدکنندگان و صادرکنندگان است و امسال اقدامات مؤثری برای حل این مشکلات انجام شده است.

وی افزود: در استان قزوین با تعاملی که بین مدیران اقتصادی و صنعتی دولتی و بخش خصوصی ایجاد شده و با تسهیل در امور تولیدکنندگان تلاش شده گره‌گشای موانع باشیم.

محسن رستمی توجه به زنجیره ارزش را از رویکردهای سازمان صمت در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: در برگزاری نمایشگاه تخصصی شوینده‌ها در قزوین فرصت مناسبی مهیا می‌شود تا توانمندی‌های صنعت شوینده‌ها معرفی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: حدود ۵۰ درصد واحدهای تولید شوینده‌های کشور در استان قزوین مستقر هستند و باید کمک کنیم تا زنجیره تولید این صنعت در استان کامل شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903914

دیگر خبرها

  • نگاه هند به جنوب خلیج فارس؛ نزدیکی به امارات، عربستان و عمان
  • ۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند
  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات