Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: امیر حاتمی از الحاق زیردریایی فاتح به ناوکان نیروی دریایی ارتش در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با تبریک ورود نظام مقدس جمهوری اسلامی به دهه پنجم عمر نورانی خود اظهار داشت: بحمدالله با تلاش متخصصان متعهد و توانمند سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، زیردریایی پیشرفته «فاتح» پس از موفقیت در انجام تست‌های نهایی، به زودی به ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران الحاق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فاتح به عنوان نخستین زیردریایی کلاس نیمه سنگین ایران دارای ویژگی‌های منحصربه فردی است، افزود: زیر دریایی فاتح کاملا بومی بوده و از صفر تا صد آن توسط متخصصان توانمند صنایع دریایی وزارت دفاع طراحی و ساخته شده و از فناوری‌های روز دنیا برخوردار است.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه فاتح به عنوان نخستین زیردریایی نیمه سنگین ایران ویژگی‌های برجسته‌ای دارد تصریح کرد: زیردریایی فاتح از سامانه‌های سوناری، رانش الکتریکی، مدیریت نبرد ترکیبی، سامانه هدایت موشک زیر سطح به سطح، هدایت اژدر، جنگ‌های الکترونیکی و مخابراتی، سامانه مخابراتی امن و یکپارچه و ده‌ها سامانه مدرن دیگر برخوردار است که به نوبه خود موجبات افزایش قدرت دفاعی و آفندی نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: وزارت دفاع با محوریت سازمان صنایع دریایی آمادگی دارد در راستای انجام مأموریت‌های خطیر نیرو‌های مقتدر دریایی جمهوری اسلامی اعم از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی نسبت به طراحی، ساخت و تأمین تجهیزات و تسلیحات پیشرفته دریایی، انواع شناور‌های تندرو، سطحی، زیر سطحی و اثر سطحی با آخرین فناوری‌های روز دنیا اقدام کند.

وزیر دفاع با بیان اینکه ساخت زیر دریایی مدرن به دست متخصصین صنعت دفاعی حاکی از بلوغ و تعمیق روحیه خود باوری، خود اتکایی و مدیریت جهادی در تلاشگران عرصه علم و صنعت دفاعی کشور است، گفت: بر این باوریم که صنعت دفاعی از مولفه‌های اصلی استقلال کشور و ضامن امنیت و ثبات آن و عقبه راهبردی نیرو‌های مسلح است و خداوند متعال را شاکریم که نیرو‌های مسلح کشورمان امروز با داشتن نیرو‌های مؤمن، انقلابی و مجاهد تحت فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت‌های راهگشای دولت خدمتگزار با تجهیزات به روز وهوشمند، متناسب با تهدیدات به خوبی می‌توانند از حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های والای انقلاب که ثمره خون پاک هزاران شهید سبکبال است، دفاع کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر حاتمی زیردریایی فاتح نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

بنابر اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

کد خبر 849622 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران تروریسم در جهان خبر ویژه سپاه قدس

دیگر خبرها

  • پیشرفته‌ترین موشک‌ کروز روس‌ها سالم در جنگل پیدا شد | تصویر
  • الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی
  • عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم‌صهیونیستی بی‌سابقه بوده است
  • بیش از ۸۰ درصد نیاز ناوگان دریایی در داخل تأمین می شود
  • عسگری: وضعیت خودرو در کشور دچار فلاکت شده است / «کروز» به دنبال صندلی سوم درهیات مدیره ایران‌خودرواست + فیلم
  • بیش از ۸۰ درصد نیاز ناوگان دریایی در داخل تأمین می‌شود/تمام دریانوردان ایرانی هستند
  • بیش از ۸۰ درصد نیاز ناوگان دریایی در داخل تأمین می‌شود
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد