Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رجبی مدیرکل ثبت احوال مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با بیان اینکه اعتبار کارت‌های ملی غیرهوشمند ۲۹ اسفند ماه امسال به پایان می‌رسد، گفت: ۴۷۳ هزار و ۳۲ نفر در مازندران کارت ملی هوشمند دریافت نکردند.

وی افزود: افرادی که کارت ملی قدیمی دارند و اعتبار کارت آن‌ها تا پایان امسال است، اگر تا پایان سال برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام کنند، کارت آن‌ها اعتبار دارد و تا زمان صدور کارت هوشمند ملی از طریق کارت‌های قدیم خود می‌توانند خدمات دریافت کنند، اما در غیر این صورت سریال کارت آن‌ها باطل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی گفت: تاکنون مهلتی برای تمدید اعتبار کارت‌های ملی غیر هوشمند در نظرگرفته نشده است.

مدیرکل ثبت احوال مازندران افزود: ۲ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۳۵۹ نفر در مازندران واجد شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۱ درصد واجدان شرایط کارت ملی هوشمند در مازندران کارت‌های خود را دریافت کردند، گفت: ۲ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۳۲۷ نفر تا امروز شنبه ۲۷ بهمن ماه در مازندران کارت ملی هوشمند دریافت کردند.

مدیرکل ثبت احوال مازندران با بیان اینکه اکنون ۱۴۰ دفتر پست و پیشخوان با همکاری ۱۰ واحد سیار کار ثبت نام کارت هوشمند را انجام می‌دهند، افزود: هزینه دریافت کارت ملی هوشمند برای هر فرد ۲۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/ م

مهلت یک ماهه ثبت احوال مازندران برای ارائه کارت ملی هوشمند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی روز جمعه در بازدید از سایت موشکی وادی رحمت تبریز اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق سطح جدیدی از بازدارندگی را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی تاکید کرد: پدافند هوایی به طور دقیق و هوشمند در حال حراست و صیانت از فضای آسمان ایران اسلامی است.

کد خبر 6089251

دیگر خبرها

  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری