Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر در دو گروه مردان و زنان از روز دوشنبه – 13 اسفندماه در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. این دوره از رقابت‌ها با حضور 245 تکواندوکار از 18 کشور آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان، افغانستان، ایران، پاکستان، تونس، روسیه، سوریه، سوئد، عراق، عمان، فلسطین، قزاقستان، گرجستان، لهستان، نیجریه و هند پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات در گروه مردان در اوزان 54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ کیلوگرم و در گروه زنان در 8 وزن 46-، 49-، 53-، 57-، 62-، 67-، 73- و 73+ کیلوگرم برگزار می‌شود. مسابقات جام فجر G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو رقابت عمان لهستان مردان و زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

کد خبر 6088352 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • کی‌یف مردان اوکراینی خارج نشین را به کشور باز می‌گرداند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است