Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:51:26 GMT

تعویق زمان برگزاری رقابت های اسکواش غرب آسیا

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۲۴۰۵

تعویق زمان برگزاری رقابت های اسکواش غرب آسیا

گرگان - ایرنا - رییس فدراسیون اسکواش از تعویق رقابت های قهرمانی غرب آسیا خبر داد و گفت: این مسابقات برای اواخر بهمن امسال به میزبانی ایران درگرگان برنامه ریزی شده بود که به علت برخی مشکلات به اردیبهشت سال آینده موکول شد.

مسعود سلیمانی در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: دلیل تعویق این مسابقات تغییر رییس فدراسیون اسکواش اردن و غیبت بازیکن مطرح قطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روز شنبه ایرنا وی تاکید کرد: این مسابقات در اردیبهشت ماه سال آینده با حضور تیم های قدرتمند منطقه غرب آسیا برگزار می شود.
سلیمانی در این ارتباط از حضور اردن، کویت، عراق و قطر در مسابقات غرب آسیا خبر داد و اظهار داشت: این رقابت ها در بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان برنامه ریزی شده است.
به گفته وی، تیم های قدرتمندی در این رقابت ها حاضر می شوند که به پیشرفت اسکواش ایران کمک زیادی خواهد کرد.
رییس فدراسیون اسکواش گفت: بی تردید تیم ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال شده یکی از مدعیان جدی قهرمانی در غرب آسیا خواهد بود.
وی همچنین افزود: مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در مالزی برگزار و اوایل اسفند امسال مرحله دوم آن نیز انجام می شود.
سلیمانی همچنین خبر از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون اسکواش در اسفند ماه داد.
3014/9118/9128/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اسكواش غرب آسيا گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات بوکس نونهالان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیکار‌های بوکس قهرمانی نونهالان ایران قرار بود از ۲۲ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران آغاز شود که برگزاری این رویداد به تعویق افتاد.   زمان جدید برگزاری این مسابقات، متعاقبا از سوی فدراسیون بوکس اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا