Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کسی نبود که کینه‌ای باشد و هیچ چیز در دلش نبود. با گشاده‌رویی و دلی صاف برخورد کرد.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ شهید مدافع حرم «محمدرضا دهقان امیری» متولد ۲۶ فروردین ۱۳۷۴ و فرزند دوم خانواده دهقان امیری بود. او که دانش‌آموخته دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام صادق (ع) و دانشجوی سال سوم فقه و حقوق اسلامی در مدرسه عالی شهید مطهری بود، در نیمه مهرماه سال ۱۳۹۴ با عنوان «بسیجی تکاور» برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) عازم سوریه شد و در ۲۱ آبان همان سال در حلب به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر این شهید مدافع حرم پس از بازگشت به کشورمان، در امامزاده علی‌اکبر (ع) چیذر به خاک سپرده شد.

خبرگزاری میزان بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان در کتاب «ابو وصال» که توسط خانم «محدثه علی‌جان‌زاده روشن» گردآوری شده است را منتشر می‌کند.

روایت چهل و دوم؛ دوست شهید

شب اول ماه رمضان بود که دبیرستان‌مان برنامه افطاری داشت. به بچه‌های هم دوره‌ای زنگ زدم. فقط او آمد، آن شب کسانی حضور داشتند که او زیاد دل خوشی از آنها نداشت. اما با همه اوصاف؛ کسی نبود که کینه‌ای باشد و هیچ چیز در دلش نبود. با گشاده‌رویی و دلی صاف با آنها برخورد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدافع حرم دفاع از حرم شهید دهقان امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره هیچ پیشرفتی نداشت

آفتاب‌‌نیوز :

این منبع که شبکه سی‌بی‌اس نام او را فاش نکرد، گفت که دور دوم مذاکرات امروز ادامه خواهد یافت.

برجسته‌ترین نقاط اختلاف هنوز حول محور حمله به رفح و همچنین توقف دائمی جنگ است که اسرائیل قاطعانه با آن مخالف است.

دیروز یک مقام اسرائیلی گفت که حماس با پافشاری بر درخواست توقف جنگ در نوار غزه، مانع از امکان دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه می‌شود.

این مقام اسرائیلی تاکید کرد، اطلاعاتی مبنی بر اینکه اسرائیل با پایان دادن به جنگ در چارچوب توافق مبادله اسرا موافقت کرده یا اینکه تل‌آویو به میانجی‌ها تضمین‌هایی برای توقف جنگ داده است، نادرست است.

حماس روز گذشته اعلام کرد که نمایندگان این گروه برای دستیابی به توافق، با رویکردی مثبت راهی قاهره شدند.

به نوشته العربیه، این جنبش افزود، به دنبال توافقی است که خروج اسرائیل از غزه، بازگشت آوارگان و توافق جدی برای مبادله گروگان‌ها و زندانیان را تضمین کند.

اسرائیل، روز گذشته، به حماس یک هفته مهلت داد تا با پیشنهاد آتش‌بس موافقت کند، در غیر این صورت نیرو‌های اسرائیلی به رفح حمله خواهند کرد.

در همین حال ویلیام برنز، رئیس سازمان «سیا» نیز برای شرکت در مذاکرات مبادله گروگان‌ها و برقراری آتش‌بس در غزه وارد قاهره شد.

به گفته مقامات اسرائیلی، تقریباً ۱۲۹ اسیر اسرائیلی از حدود ۲۵۰ زندانی که در ۷ اکتبر توسط حماس بازداشت شدند، هنوز در غزه هستند.

طبق برآورد‌های اسرائیلی حدود ۳۵ نفر از آن‌ها طی درگیری‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره هیچ پیشرفتی نداشت
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • هر کسی لیاقت شغل بزرگ و مقدس معلمی را ندارد
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • کنایه تند ضرغامی به برخورد آمران حجاب
  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد