Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان در گفتگو با برنا با اشاره به درخشش بانوان نابینا و کم‌بینای همدان در مسابقات دو صحرانوردی کشور اظهار داشت: مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی بزرگ‌سالان و جوانان روز گذشته در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رقابت‌ها بانوان و آقایان نابینا و کم‌بینای همدان شرکت کردند.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: بانوان همدانی در مسابقات دوصحرانوردی قهرمانی کشور به مربیگری سهیلا مرادی موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شدند.

سهیلی خاطرنشان کرد: همچنین تیم آقایان نیز به سرمربیگری حمید اسلامی در این رقابت‌ها خوش درخشیدند.

وی با اشاره به درخشش ورزشکاران نابینا و کم‌بینای استان همدان در مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور بیان کرد: تیم همدان در مسابقات قهرمانی کشور رشته پرس سینه موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز شد.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان عنوان کرد: احمد الیاسی در وزن ۶۷ کیلوگرم و داوود همدمی در وزن ۶۰ کیلوگرم دو مدال نقره در رشته پرس سینه برای همدان به ارمغان آوردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان دوومیدانی نابینایان وزن همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی بوکس کشور انتخابی تیم ملی در سالن الغدیر ملایر با شناخت نفرات برتر از سراسر کشور ظهر امروز برگزار شد.

کد خبر 6092442

دیگر خبرها

  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود