Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: از حرکت مدافع استقلال روی گل دژاگه خنده‌ام گرفت و امیدوارم کادر فنی این گل را مورد بازبینی قرار دهد و ضعف مدافع را بگوید. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

شاهین بیانی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکست یک بر صفر استقلال برابر تراکتورسازی گفت: استقلال نمایش ضعیفی نسبت به بازی قبل داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول بازی خوبی از هر دو تیم ندیدیم و در نیمه دوم تراکتورسازی با زدن یک گل به هدفش رسید. واقعاً نمی‌دانم چرا بازیکنان استقلال این فکر را نکردند که تیم در چه وضعیتی قرار دارد و این بازی چقدر می‌تواند مهم باشد. استقلال برای اضافه شدن به کورس قهرمانی خیلی به این برد نیاز داشت ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی با انتقاد از عملکرد خط دفاعی استقلال تاکید کرد: باور نمی‌کنم که استقلال اینقدر ساده گل خورد. شما یک بار صحنه گل را نگاه کنید و عملکرد نزدیک‌ترین مدافع به دژاگه را مورد بررسی قرار دهید. مدافع استقلال خیلی راحت می‌توانست خودش را بین توپ و دروازه قرار دهد و جلوی ضربه دژاگه را بگیرد ولی نمی‌دانم چرا به عمق حرکت کرد. در این صحنه ساده‌ترین کار در دفاع انجام نشد. از حرکت مدافع استقلال روی گل دژاگه خنده‌ام گرفت و امیدوارم کادر فنی هم این گل را مورد بازبینی قرار دهد و ضعف مدافع را بگوید.

بیانی در خصوص انتقادهایی صورت گرفته از ایسما گونسالوس عنوان کرد: نمی‌دانم چرا استقلال باید به هر قیمت بازیکن خارجی بگیرد. شما ببینید تیم‌های عربی چطور بازیکن می‌گیرند و ما چگونه عمل می‌کنیم. بازیکنی مثل منشا می‌تواند به استقلال کمک کند ولی آیا ایسما در حد استقلال است؟ مگر قرار نبود جذب بازیکن خارجی بعد از عبور از فیلتر کمیته فنی باشد؟ من روی اعضای کمیته فنی شناخت دارم و شک نکنید ایسما از فیلتر کمیته فنی رد نشده است.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: اعتقاد من این است که استقلال با دو برد پیاپی می‌تواند خودش را به جمع مدعیان جدی قهرمانی برسد. حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی هم می‌تواند 100 هزار نفر را به ورزشگاه بکشاند، فقط از بازیکنان استقلال خواهش می‌کنم شرایط حساس تیم را درک کنند. نیاز به این داریم که چند برد پیاپی به دست بیاوریم.

بیژن طاهری: ایسما گونکالوس بازیکنی باکیفیت و باهوش است

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد که وحید کاظمی در چند صحنه با سوت‌های خود اعتراض سعید دقیقی سرمربی این تیم را نیز در پی داشت. در یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی، استقلال در شرایطی به گل دوم خود در این بازی رسید که کورس محمدرضا رضایی و مهرداد محمدی را وحید کاظمی با اعلام پنالتی به سود آبی‌پوشان و یک کارت زرد برای مدافع سبزپوش همراه شد.

اکنون در شرایطی که کارشناسان در ورزش سه نیز این صحنه را خطا ندانسته بودند، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر نیز کارشناسانی که روی این صحنه نظر داده بودند، تصمیم وحید کاظمی برای اعلام خطای پنالتی را نادرست دانستند. موضوعی که اکنون واکنش محمدرضا رضایی را نیز بهمراه داشته و مدافع جوان شمس آذر درباره آن می‌گوید: در آن صحنه هیچ خطایی انجام ندادم و توسط بازیکن حریف (مهرداد محمدی) شارژ شدم. با نهایت احترام برای آقای وحید کاظمی، ایشان ضمن اعلام این خطای اشتباه در واکنش به اعتراض آرام و گلایه مندی بنده، حتی تهدید کرد که حق حرف زدن ندارم و لطف کرده که اخراجم نکرده و بهتر است چیزی نگویم.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس (فیلم)
  • ببینید | کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال