Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت گفت: ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سه بخش بازسازی و نوسازی، سرمایه در گردش و اجرای طرح‌های نیمه تمام صنعتی اختصاص یافته است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، افسانه محرابی حمایت و هدایت صنایع نساجی استان گیلان برای بهره‌مندی از تسهیلات بازسازی و نوسازی را هدف اصلی از بازدید این استان دانست و اظهار کرد: اغلب واحد‌های نساجی استان نیازمند بازسازی و نوسازی ماشین آلات برای افزایش کیفیت و توان رقابت پذیری هستند که می‌توانند با ثبت نام در سایت بهین یاب درخواست و مقدمات اخذ تسهیلات را فراهم کنند ما هم بررسی و پیگیری می‌کنیم که در اولین فرصت به نتیجه برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت با اشاره به اینکه ظرفیت و زیرساخت‌های لازم برای توسعه تولیدات نساجی و پوشاک در گیلان فراهم است، تصریح کرد: هم اکنون واحد‌های بزرگ نساجی گیلان با برند‌های خوشنام و باسابقه در گیلان با ظرفیت اندکی در حال فعالیت اند که به علت وجود ماشین آلات مستعمل قادر به رقابت با تولیدات روز دنیا نیستند، اما می‌توانند با برنامه ریزی مناسب و بهبود ماشین آلات این وضعیت را تغییر دهند.

وی، ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از صنایع نساجی گیلان در پروسه تامین مواد اولیه و صدور معافیت ورود ماشین آلات نوین نساجی و بافندگی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سه بخش بازسازی و نوسازی، سرمایه در گردش و اجرای طرح‌های نیمه تمام صنعتی اختصاص یافته که شامل صنعت نساجی نیز می‌گردد و پیش بینی می‌شود با جذب اعتبار مورد نیاز در صنعت نساجی و افزایش تولید، زمینه ۲۷۰ هزار نفر فرصت شغلی در این بخش فراهم گردد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی پوشاک تسهیلات نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت

سعید صادقی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در نشست خبری  گفت: در حال حاضر برای ۷۰۰ واحد صنعتی غیر فعال یا زیر ظرفیت تولید پروژه عارضه یابی و بهبود تعریف شد. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران با اشاره به حمایت دولت سیزدهم در راستای احیای واحدها و بنگاه های اقتصادی گفت: در زمان شروع دولت سیزدهم نزدیک به ۳۳ درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور غیرفعال یا زیر ظرفیت بودند.

صادقی اضافه کرد: با همت دولت، چهار هزار تولیدی واحد به چرخه صنعت و تولید بازگشتند.

به گفته او،شهرک های صنعتی سال گذشته رتبه اول در صدور ضمانت‌نامه در شهرک‌های صنعتی کشور را کسب کرد.

صادقی با اشاره به حمایت از توسعه واحدهای صنعتی، گفت: به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر ۱۰۰درصد تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری کمک می‌شود.

صادقی گفت: در راستای کمک به حفظ اشتغال و احیای واحدهای تولیدی راکد، تسهیلات و کمک های فنی اعتباری در قالب سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت