Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، گفت: تاکنون حدود ۹۰۰ متر مربع اطراف بقعه متبرکه امامزاده محمد(ع) درب گنبد کوهدشت آزاد سازی شده است.

مسلم رضایی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: جهت آزاد سازی محدوده حرم مطهر امامزاده محمد (ع) درب گنبد، اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، اظهار داشت: در اجرای طرح آزاد سازی حریم این بقعه متبرکه تاکنون  900 مترمربع اطراف امامزاده محمد (ع) درب گنبد کوهدشت آزاد سازی شده است.


رضایی، افزود: در راستای آزادسازی اطراف آستان مقس امامزه محمد (ع) درب گنبد کوهدشت و ایجاد بستر مناسب جهت سرمایه گذاری، اعیانی یک باب ساختمان مسکونی مجاور این حرم مطهر با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال  از محل اعتبارات داخلی خریداری شده است.

 

وی ادامه داد: با خرید این املاک بلافاصله عملیات تخریب و حمل نخاله و تسطیح و خاکبرداری این ملک و املاک خریداری شده از قبل، در دستور کار قرار گرفت.


رضایی، اذعان داشت: در همین راستا بیش از 1800 مترمکعب عملیات خاکبرداری با ماشین آلات سنگین و با هزینه 900 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی اسناد خزانه اسلامی انجام پذیرفت که در نهایت قریب به 900 مترمربع زمین اطراف آستان مقدس امامزاده محمد(ع) آزادسازی و تسطیح گردید که این زمین به عنوان یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاری مهیا شده است.


معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، اظهار کرد: با توجه به موقعیت مناسب این زمین که بر خیابان اصلی ورودی منتهی به حرم مطهر بوده و از طرفی اختلاف ارتفاع با کف محوطه حرم مطهر داشته، برای احداث پارکینگ طبقاتی بسیار مناسب میباشد، که از همه متقاضیان سرمایه گذاری در این خصوص، دعوت به عمل می آید.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: 22 بهمن راهپیمایی22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وزیر ارشاد انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه حمله تروریستی جشنواره موسیقی فجر طرح توسعه مرمت و بازسازی بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد سازی ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایلکا بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از آزادسازی ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر خبر داد.

وی گفت: ۳۵ مورد دستور قضائی تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها صادره شده توسط دادستان محترم اسلامشهر شامل بنای ویلایی، دیوارکشی و محوطه سازی با حضور پرسنل اراضی مدیریت جهاد کشاورزی و شهرداری اسلامشهر و همراهی نیروی انتظامی کلانتری واوان این در بخش مرکزی شهرستان اسلامشهر اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر عنوان کرد» با قلع و قمع این ساخت و سازها ۳۵ هزار مترمربع از اراضی مرغوب کشاورزی بخش مرکزی شهرستان اسلامشهر به چرخه تولید بازگشت.‌

ایلکا بیان کرد: گزارش‌های مردمی توسط ستاد استانی از طریق سامانه ۱۳۱ اخذ و در سریع‌ترین زمان از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6098334

دیگر خبرها

  • آماده سازی حرم مطهر رضوی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • حریم و روستاهای شرق تهران برای گذران اوقات فراغت محل مناسبی هستند |‌ همدردی با آبشار اشک ریز
  • جزییات بیشتر قطع یک درخت خطرساز در روستای کیسم آستانه اشرفیه
  • اجرای ۵۵۰ هزار سامانه خورشیدی در کشور هدف گذاری شده است
  • حزب‌الله: گنبد آهنین را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • آزاد سازی ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره