Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@11:36:58 GMT

وزیر خارجه انگلیس: اسد همچنان در قدرت می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۳۷۱۲

وزیر خارجه انگلیس: اسد همچنان در قدرت می‌ماند

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «جرمی هانت» وزیر امور خارجه انگلیس پس از بازگشت از کنفرانس ورشو، در مصاحبه با الشرق‌الاوسط در خصوص آخرین تحولات خاورمیانه و مشخصاً سوریه اظهار داشت: «با توجه به دخالت روسیه، بشار اسد در کوتاه‌مدت و حتی فراتر از آن در قدرت خواهد ماند».

جرمی هانت در واکنش به تصمیم دولت آمریکا برای خارج کردن نیروهای این کشور در سوریه نیز خاطرنشان ساخت: «خروج نظامیان آمریکایی از مناطق شرقی سوریه نباید به نحوی باشد که منجر به آسیب دیدن متحدان ما در این مناطق یعنی نیروهای دموکراتیک سوریه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نیروها چند سال در ائتلاف ما حضور داشته‌اند و با شجاعت جنگیده‌اند. از طرفی در خصوص جایگزینی نیروهای آمریکایی با نیروهای انگلیسی نمی‌توان افقی را متصور بود.»
وزیر امور خارجه انگلیس در ادامه مصاحبه خود با الشرق‌الاوسط به اتهام‌زنی علیه ایران در قضیه یمن پرداخت و گفت: «ایران نباید از یمن به‌عنوان پایگاهی برای بی‌ثبات کردن کشورهای همسایه یمن استفاده کند. ایران باید به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند و نیروهای حوثی را مجبور به ترک بندر الحدیده کند. همه ما می‌دانیم که اگر این کار هرچه زودتر انجام نشود، درگیری‌های نظامی [در الحدیده] از سر گرفته خواهد شد».

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت «سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است».

به گزارش ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران به اعتراضات گسترده دانشجویان برخی از دانشگاه‌های آمریکا درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت آمریکا از این رژیم واکنش نشان داد.

امیرعبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.»

او در ادامه نوشت: «در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار نفر از زنان و کودکان فلسطین، به‌ویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

وزیر خارجه ایران تاکید کرد «کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد