Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان همواره محکوم است و نیاز به محکومیت ندارد گفت: دشمنان ایران برای جبران شکست خود افرادی که مزدورشان هستند را تحریک می‌کند که اینگونه وارد میدان شوند و از ملت ایران انتقام بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت تعدادی از مرزبانان کشور اظهار کرد: تبریک و تسلیت عرض می‌کنم شهادت جمعی از فرزندان این مرز و بوم را به ملت شریف ایران، رهبر فرزانه انقلاب، سپاه پاسداران و بازماندگان این جان بر کفان که در حمله ناجوان‌مردانه و خبیثانه جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه برای مردم ایران و همه مردم دنیا روشن است هر موقع ملت ما یک پیروزی رقم می‌زند و افتخاری در تاریخ ثبت می‌کند، دشمن عصبانی می‌شود، چون می‌داند اگر بخواهد زهر خود را مستقیم بریزد زحماتش به باد داده می‌شود و ضربه مهلکی از نظام اسلامی می‌خورد افزود: به همین دلیل دشمن جرات نمی‌کند که رو در رو و مردانه وارد معرکه شود و انتقام حضور مردم در صحنه و شکست خود را اینگونه با ناجوانمردی از ملت ایران می‌گیرد.

اسلامیان اضافه کرد: دشمنان ایران برای جبران شکست خود افرادی که مزدورشان هستند را تحریک می‌کند که اینگونه وارد میدان شوند و از ملت ایران انتقام بگیرند.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان همواره محکوم است و نیاز به محکومیت ندارد اضافه کرد: این حادثه یک پیام را برای مسئولان نظامی و امنیتی به همراه دارد و آن این است که مسئولان بیدار باشند و همانطور که دشمن را از حمله رو در رو مایوس می‌کنند از حمله‌هایی که از روی زبونی و پستی است نیز مایوس و ناامید کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پارک علم و فناوری گفت: اقتصاد دولتی؛ اقتصادی پویا و موفق نیست، اقتصاد؛ باید بر پایه مشارکت مردمی شکل بگیرد، موانع موجود در این زمینه اطلاع‌رسانی شود و مسئولان مربوطه بیشتر پیگیر باشند.

در پارک علم و فناوری باید محصولات تجاری‌سازی گردد و سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه انجام و سپس از مجموعه پارک علم و فناوری خارج شود.

نوآوری و خلاقیت در مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مهم است این شرکت‌ها تأثیر مهمی در زمینه اقتصادی و تولید ثروت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد