Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@04:26:24 GMT

گام مؤثر نخبگان با تبیین ‌«گام دوم انقلاب»

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۳۸۲۴

گام مؤثر نخبگان با تبیین ‌«گام دوم انقلاب»

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی تشکل‌های ولایتمدار فارس، شورای عالی ‌احزاب و تشکل‌های اصولگرا و انقلابی فارس تحت ‌عنوان ‌«تشکل‌های ولایتمدار فارس» بیانیه‌ای در قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، محکومیت ترور و تأکید بر توجه به گام دوم انقلاب، صادر کرد.
در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. إِنَّ اللَّهَ لَا یغَیرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یغَیرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ...؛... در حقیقت ‏خدا حال قومى را تغییر نمى‏ دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند...» (آیه 11 سوره رعد)
حیات پرثمر انقلاب اسلامی ایران که همواره با پایداری و حضور عزت‌آفرین مردم در صحنه‌‌های خطیر جانبازی و ایثارگری تداوم یافته؛ در مقطعی حساس و سرنوشت‌ساز با خلق حماسه‌ای وصف‌ناپذیر و ستودنی؛ چهل ساله شد و درود خداوند متعال بر شما مردم مؤمن، ولایتمدار و انقلابی دیار حضرت احمدبن موسی ـ ‌شاهچراغ(‌ع) و اقصی نقاط استان ولایتمدار و پهناور فارس که همگام با آحاد مردم ایران اسلامی با هر عقیده و قومیت و مذهبی در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با امام امت و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردید.
اما با نگاهی به سکوت و سانسورهای این جشن ملی توسط ایادی استکبار باید گفت: محور غربی- عبری- عربی بعد از اعتراضات دی‌ماه 96 و تابستان 97، به این نتیجه رسیده بود که مردم ایران از نظام جمهوری اسلامی خسته شده و فاصله گرفتند و این توهم برایشان پیش آمده بود که با پادویی منافقین و سلطنت‌طلبان و گروهک‌های تروریستی می‌توانند اقدامی انجام دهند که جمهوری اسلامی نتواند چهلمین سالگرد خود را جشن بگیرد و متأسفانه برخی بریده‌ها و مرعوب‌شدگان داخلی هم همراه با روزنامه‌های زنجیره‌ای‌ و همراهی بازیگر‌ان خارجی پیام فروپاشی، ناکارآمدی و به بن‌بست رسیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی را به غرب مخابره می‌کردند.
جشن آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی‌ ‌بنابر پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور گسترده‌تر و دشمن‌شکن‌تر مردم، با همت مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی‌ با یک امید بیشتر رقم خورد و این امر زمینه‌ای را فراهم آورد که ولی امر مسلمین منشور دهه‌های آ‌ینده را تحت عنوان «گام دوم انقلاب» خطاب به جوانان به عنوان «آینده‌سازان انقلاب» برای پیشرفت ایران اسلامی ارائه دهند و انتظار این است که نخبگان و فرهیختگان انقلابی در همه عرصه‌ها برای تبیین بیانیه «گام دوم انقلاب» گام مؤثرتری بردارند.
این حضور عظیم در جشن ملی منجر به عقب‌نشینی آشکار دشمن در نشست ورشو شد تا جایی که دستور کار این نشست به آسیب‌زدایی از روابط رژیم صهیونیستی با حکام مرتجع عربی تغییر یافت.
اما متأسفانه شاهد بودیم که آنها با یک حرکت و انتقام کوری که صورت دادند و منجر به شهادت تعدادی از سبزپوشان حریم امنیت شدند، به اصطلاح خود و اربابانشان درصدد این بودند که این جشن چهل‌سالگی را در کام ملت تلخ کنند و خوش‌خدمتی برای اربابانشان برای شکست نشست ورشو ایجاد کنند؛ ‌اما بدانند امت ما هوشیارانه‌تر و باعزت‌تر به مسیر متعالی خود و «گام دوم انقلاب» ادامه می‌دهد و جواب ما در صحنه پاسداری از انقلاب اسلامی به جغرافیای مرزهای ما محدود نیست و مربوط به جغرافیای انقلاب اسلامی است و فردا و فرداها خواهند دید که خون شهدای انقلاب اسلامی در دفاع از حرم و حریم امنیت ثابت خواهد کرد که چگونه به عمق جغرافیا و هندسه تنفر از آمریکا و مرعوب‌زدگان می‌افزاید. «... سَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ؛... به زودى خواهند دانست به كدام بازگشتگاه برخواهند گشت» (آیه 227 سوره شعرا).
یادآور می‌شود، احزاب و تشکل‌های اصولگرا و انقلابی فارس امضا کننده این بیانیه شامل انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، جامعه اسلامی اصناف و بازاریان، جامعه اسلامی دانشجویان، جامعه اسلامی فرهنگیان، جامعه اسلامی کارگران، جامعه اسلامی مهندسین، جامعه اسلامی ورزشکاران، جامعه روحانیت، جامعه فاطمیون، جبهه پیروان خط امام(‌ره) و رهبری، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، جمعیت اسلامی فرهنگیان، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت پیروان زینب(س)، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جمعیت فدائیان رهبر، حزب بیداری اسلامی، حزب پایداری انقلاب اسلامی، حزب مؤتلفه اسلامی، کانون تربیت اسلامی، کانون فرهنگی بصیرت و یاران انقلاب اسلامی، بوده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس سياست و اقتصاد گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز  بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته‌ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۸۰ هزار ماما در کشور/ نقش مؤثر ماماها در جوانی جمعیت
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • رویداد گفتاورد ملی نخبگان برگزار می‌شود
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است