Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- استاندار تهران اعلام کرد: در صورت همکاری صنایع و بخش های تولیدی واقع در اتوبان تهران- قم در مسیر مسیر عوارضی تا فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، مشکل بوی نامطبوع این ناحیه تا تابستان 98 رفع می شود.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در حاشیه نشست کارگروه کاهش الودگی هوا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: رفع این مشکل در گرو تخصیص اعتبار نیست بلکه باید به صورت دقیق سهم هر بخش در ایجاد بو مشخص و سپس فعالیت ها وارد فاز اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 28 کانون ایجاد این مشکل شناسایی و مقرر شده 70 میلیارد تومان تسهیلات برای کاهش آلایندگی و نوسازی تصفیه خانه های صنایع مذکور ارائه شود.
به گفته محسنی بندپی همچنین مقرر شد در 10 روز آینده با حضور صاحبان این صنایع، استادان دانشگاهی و کارشناسان محیط زیست مشکل بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.
استاندار تهران خاطرنشان کرد: اگر صاحبان صنایع و بخش های تولیدی که در این مسیر فعال هستند احساس مسئولیت بیشتری در قبال موضوع محیط زیست داشته باشند و همکاری کنند تابستان سال بعد مشکل بوی نامطبوع رفع می شود.
تهرام/9343/7244/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي محيط زيست بوي نامطبوع فرودگاه امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در خصوص مطلب درج شده در یک سایت با عنوان «عبور آزادراه از قلب تاریخ مازندران» گفت: مطالعات احداث پروژه آزادراه قائم شهر - ساری در سال ۱۳۹۲ آغاز شد و در ه‍مان زمان شرکت توسعه آزادراه‌های کشور مسیر پیشنهادی را از اداره‌کل میراث‌فرهنگی وقت استعلام کرد.

او افزود: با بررسی پیمایشی از مسیر پیشنهادی مشخص شد چند اثر تاریخی در مسیر آزادراه مذکور قرار دارد بنابراین با بررسی و اعلام نظر کارشناسان مسیر آزاد راه تغییر داده شد و علاوه بر آن شرکت توسعه آزاد راه‌های کشور متعهد شد چنانچه در حین انجام کار به گورستان تاریخی و یا آثاری دیگر برخورد کند کار متوقف و اداره‌کل میراث‌فرهنگی را در جریان قرار دهد.

ایزدی همچنین با اشاره به سرکشی و بازدید کارشناسان و یگان حفاظت از اجرای پروژه آزادراه، گفت: اطلاعات ارایه شده در مستند منظر ناشناخته و مغفول باستان‌شناسی قائم‌شهر از نواقص علمی برخوردار است و غیر کارشناسی و مردود است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: تپه گردکوه جمنان قائم شهر تا روستای واسکس در لیست آثار ملی کشور به ثبت رسیده و تحت حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار دارد و هرگونه تخریب و دخل و تصرف در آثار ملی برخورد قانونی شده و متخلفان به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم/ انگ زدن به یکدیگر مشکل بی‌حجابی را حل نمی‌کند/ عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران