Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@10:44:58 GMT

نظر عجیب مورینیو درباره نیمار!

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۳۹۶۷

 ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال معتقد است نیمار قبل از این که با پله و دیگر ستاره‌های فوتبال برزیل مقایسه شود باید با این تیم به موفقیتی دست پیدا کند. این ستاره جوان به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال شناخته می‌شود که با وجود سن پایینش هم برای بارسلونا بازی کرده و هم در حال حاضر در پاری‌سن ژرمن که یکی از بهترین تیم‌های دنیا است بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن قبل از آن هم در سانتوس برزیل حضور داشته و توانسته در دوران بازی کردنش تا اینجای کار آمار و ارقام خوبی را رقم بزند. اما در بازی‌های بین‌المللی با تیم ملی کشورش هنوز موفقیتی به دست نیاورده است. اگر چه توانسته مدال طلای المپیک را به دست آورد، اما هنوز خبری از قهرمانی در کوپا آمریکا و جام جهانی نیست.

ژوزه مورینیو که بعد از اخراج شدن از منچستریونایتد بدون تیم است، در گفتگویی درباره این بازیکن این طور گفته است: نیمار یک استعداد فوق‌العاده است و هیچ کس نمی‌تواند به این موضوع شک کند. او به اروپا آمد و بلافاصله بردن‌ها و موفقیت‌هایش شروع شد. اما فکر می‌کنم آن‌ها بازیکنانی که زمانی بهترین‌های دنیا بودند را فراموش کردند، مانند ریوالدو و رونالدو. فقط این دو نیستند و من می‌توانم بیشتر هم به یاد آورم. این‌ها هم به اروپا آمدند و عالی کار کردند. جدا از این این بازیکنان توانستند در کشور خودشان هم عالی کار کنند و در رده ملی هم موفق بودند. نیمار می‌جنگد تا بهترین اروپا باشد، تقریبا هم به آن نزدیک است، اما موفقیت با برزیل هنوز هم برای او یک آرزو است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال برزیل بارسلونا بازی آمار و ارقام تیم ملی المپیک جام جهانی فوتبال مورینیو نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن

بازیکنی که بدون هزینه به لورکوزن آمد و در کمتر از یک سال به یکی از بهترین های جهان تبدیل شد.

در جریان برتری ۲-۰ بایرلورکوزن مقابل آاس رم در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، الخاندرو گریمالدو بازهم درخشان ظاهر شد و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

گریمالدو که در آکادمی بارسلونا پرورش یافته و سابقه بازی در بارسلونا ب‌ را در کارنامه دارد، در ۲۸ سالگی زیر نظر ژابی آلونسو به بهترین فرم ممکن برای یک بازیکن در پست وینگ بک چپ رسیده است. او در تابستان گذشته پس از اتمام قراردادش با بنفیکا به عنوان بازیکن آزاد به لورکوزن پیوست و تاکنون در ۴۶ بازی برای این تیم در همه رقابت ها، آمار فوق العاده ۱۱ گل و ۱۸ پاس گل را ثبت کرده است.

گفتنی است فریمپونگ در پست وینگ بک راست نیز آماری عالی در فصل جاری دارد؛ ۱۳ گل و ۱۱ پاس گل در ۴۲ بازی برای لورکوزن.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • بهترین بازی‌های لیگ ایران آبکی از آب درآمد!
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد