Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:57:59 GMT

معلول البرزی 2 کتاب رمان نگاشت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۳۹۹۴

معلول البرزی 2 کتاب رمان نگاشت

کرج - ایرنا - دختر معلول ومددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره استان البرز 2 کتاب رمان با موضوع معلولیت نگاشت.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره )، این مددجوی 19 ساله نخبه با بیان اینکه در رشته ادبیات فارسی دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل است، گفت: 2 رمان به نام های «توان زیستن» و «کش مکش» را به رشته تحریر درآورده‌ام و کتاب دیگر نیز
عنوان «هبوط تلخ» نیز در قالب شعر با همکاری یکی از دوستانم تهیه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان بخشی از سختی‌های زندگی خود افزود: کلاس چهارم ابتدایی بودم که مادرم به دلیل برخی مشکلات از پدرم جدا شد .
این نویسنده گفت: من و برادرم به همراه مادر زیر پوشش حمایت کمیته امداد قرار گرفتیم ضمن آنکه مادرم با فروش سبزیجات خردکرده بخشی از نیازهای زندگی را تامین می کرد.
دختر نخبه البرزی ادامه داد: متأسفانه تقدیر به‌گونه‌ای رقم خورد که من به بیماری« اس ام ای» مبتلا شدم و ناگزیر برای فعالیت کردن از ویلچر استفاده می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: بعد از اخذ دیپلم در رشته ادبیات فارسی دانشگاه پیام نور پذیرفته شدم و به همراه برادرم با حمایت کمیته امداد در دانشگاه مشغول به تحصیل شدیم.
این دانشجوی معلول افزود: نوشتن کتاب را از دوران دانشگاه آغاز کردم و اکنون با کارکردن دریکی از نشریات سعی می‌کنم کمک‌خرج خانواده باشم.
33هزار نفر به صورت دائمی و 40هزار نفر مددجو به صورت مقطعی و مورد زیرچتر حمایت های مالی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرزهستند.
8029/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي معلول كتاب البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی