Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: یارانه مراکز شبانه روزی غیردولتی توانبخشی معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن در این استان امسال نسبت به سال گذشته، 20 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا، غلامحسین رنجبر روز شنبه در جمع خبرنگاران بدون پاسخ دادن به پرسش ایرنا درباره میزان یارانه مراکز غیر دولتی توانبخشی خاطر نشان شد: یارانه مراکز غیر دولتی توانبخشی بر اساس قیمت تمام‌ شده خدمات و تورم سالیانه تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: مصوبه تعیین یارانه مراکز غیردولتی توانبخشی مربوط به ماده 7 قانون جامع حمایت از حقوق معلولان است.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان اظهار داشت: هم اکنون هشت مرکز غیر دولتی توانبخشی به صورت شبانه روزی در این استان فعالیت دارند که 453 نفر از این مراکز خدمات دریافت می کنند.
9944/2094

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي مركز توانبخشي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ وحید مهجور گفت: ۶۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب، فروردین امسال در گیلان شناسایی و تعیین تکلیف شدند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۶۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: افرادی که از انشعاب غیرمجاز آب استفاده می‌کنند علاوه بر تضییع حقوق مشترکان قانونی ، به شبکه توزیع آب تصفیه شده و بهداشتی خسارت وارد کرده و خدمات رسانی به این مشترکان را با اختلال مواجه می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۹۳۴ هزار و ۳۵۳ مشترک از خدمات آبرسانی شرکت آب و فاضلاب گیلان بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان