Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه امروز شنبه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با مری رابینسون و اخضر ابراهیمی از گروه ریش سفیدان بین المللی (ELDERS) دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت خارجه، «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه امروز (شنبه ۲۷ بهمن ماه) در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با مری رابینسون و اخضر ابراهیمی از گروه ریش سفیدان بین المللی (ELDERS) دیدار و گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تبادل نظر درخصوص مهمترین تحولات بین المللی و موضوعات منطقه ای محور اصلی این دیدار بود.

 

کنفرانس امنیتی مونیخ عصر جمعه با حضور بیش از 100 رئیس دولت و وزیر آغاز به کار کرد. از ایران هیاتی به سرپرستی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در این کنفرانس سه روزه شرکت کرده است.


وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه این کنفرانس با فدریکا موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا، کانگ کیونگ هوا وزیر خارجه کره جنوبی و انکن لوئیس رئیس سازمان امنیت استرالیا دیدار و گفت وگو کرده بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن 22 بهمن فاطمیه ایام فاطمیه حمله تروریستی نماز جمعه حادثه تروریستی وزیر ارشاد اصفهان محمد جواد ظریف وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران

عکاس: علی احمدوند

دیگر خبرها

  • رغبت کشورهای عربی نسبت به تشکیل گروه صلح‌بانان بین‌المللی برای غزه پساجنگ
  • ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • دیدار وزیر خارجه و گروه دوستی پارلمانی ترکیه
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند