Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ علی‌اصغر ارشدی‌فر گاموری، مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر با اعلام این خبر گفت: این مسابقات در دو رده سنی باحضور 24 تیم، هر رده سنی 12 تیم در چهار گروه سه تیمی برگزار شد که در رده سنی متولدین 82 و 83 تیم‌های مسجد جامع ناحیه و مسجد امام حسین(ع) به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در این رده سنی محمدحسین قنواتی از مسجد رسول اکرم(ص) با 6 گل آقای گل این مسابقات شد، عنوان کرد: تیم مسجد زین‌العابدین(ع) به‌عنوان تیم اخلاق این مسابقات معرفی شد.
ارشدی‌فر گاموری ادامه داد: همچنین در رده سنی متولدین 84 و 85 تیم‌های مسجد حاج محمد رفیع و مهدیه صاحب‌الامر(عج) به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند. در این رده سنی رضا امیدی از مهدیه صاحب الامر(عج) با ۱۱ گل آقای گل این مسابقات و تیم مسجد امام جعفر صادق(ع) به‌عنوان تیم اخلاق این مسابقات معرفی شد.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه این مسابقات روز جمعه، 26 بهمن ماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه بندر ماهشهر، محمود قنواتی، مسئول شورای هماهنگی جلسات قرآن، احمد احمد‌زاده و جعفر بهبهانی اسلامی، اعضای هسته سیاست‌گذاری، عزت‌الله قمری، مسئول واحد ورزش با اهدای جام قهرمانی به تیم‌های برتر برگزار شد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: تجلیل مسابقات جام وحدت بندر ماهشهر فوتسال ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت موتورسواری تربیت بدنی سپاه عاشورا مسابقه چهار جانبه موتورسواری کراس با حضور سرهنگ پاسدار حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا و با حضور چهار تیم از شهرهای تبریز، جلفا، مرند، هشترود و جمعی از تماشاگران برگزار کرد.

این مسابقات در ۳ کلاس ۴۵۰ سی سی، ۲۵۰ سی سی و تیرل انجام شد.

در پایان این مسابقات تیم‌های برتر به ترتیب ذیل معرفی شدند؛

موتورسواران باشگاه مقاومت توانستند مقام اول این مسابقات را بدست آورند.

همچنین تیم مرند و تیم جلفا به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6097577

دیگر خبرها

  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان