Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:13:07 GMT

روزانه 100 تن گوشت گرم مرغ در خراسان رضوی توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۴۵۷۳

روزانه 100 تن گوشت گرم مرغ در خراسان رضوی توزیع می شود

مشهد- ایرنا- مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: توزیع روزانه 100 تن گوشت گرم مرغ با قیمت هر کیلوگرم 115 هزار ریال به منظور تعدیل نرخ در بازار از هفته آینده در سطح استان توزیع می شود.

استانداری خراسان رضوی روز شنبه به نقل ازعلی رسولیان گزارش داد: برنامه ریزی توزیع گوشت گرم مرغ در تهاتر با نهاده ها در مرغداریها طی نشست ستاد تنظیم بازار خراسان رضوی مصوب شد تا نرخ این ماده پروتئینی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کمیته تامین ستاد تنظیم بازار با مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نسبت به تهاتر و تامین گوشت مرغ با نرخ هر کیلوگرم 115 هزار ریال اقدام می کند و توزیع آن نیز توسط سازمان صنعت، معدن وتجارت با تعیین محلهای مشخص در بازار انجام صورت می گیرد.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: متوسط قیمت مرغ و لاشه گوسفندی هم اینک در بازار مشهد از متوسط کشوری پایین تراست. 106 هزار تن نهاده دامی با نرخ مصوب از ابتدای سال جاری به منظور کمک به تولید کنندگان در اختیار دامداران و مرغداران در خراسان رضوی قرار گرفته است.
وی گفت: همچنین در این مدت سه هزار و 540 تن مرغ منجمد، هزار 816 تن گوشت گوساله منجمد و 495 تن گوشت گوسفندی گرم وارداتی در سطح بازارهای خراسان رضوی عرضه شده است.

* توزیع برنج با نرخ مصوب
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی همچنین گفت: برنج با نرخ مصوب نیز از امروز در بازارهای استان عرضه می شود. دو نوع برنج تایلندی به میزان هزار و 500 تن که یک نوع آن در کیلوگرم 52 هزار ریال و دیگری 40 هزار ریال قیمت دارند در سطح بازارهای خراسان رضوی توزیع می شود.
وی افزود: سه هزار تن شکر نیز برای مصارف صنایع و صنوف مربوطه با نرخ هر کیلوگرم 30 هزار ریال در نظر گرفته شده است. در سطح خرده فروشی نیز 700 تن شکر با نرخ هر کیلوگرم 34 هزار ریال برای مصارف مردمی و خرد و 150 تن نیز برای تامین نیاز زنبورداران تعیین شده است.

* تشدید نظارت بر بازار
رسولیان در ادامه تاکید کرد: نظارتها بر بازار از اول بهمن ماه جاری تشدید شده است. 31 هزار و 720 واحد صنفی در بخشهای مختلف تاکنون در این طرح نظارت و بازرسی شده اند و نظارت تا بعد از ایام نوروز با شدت ادامه دارد.
وی به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا(فروش بهاره ) در خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: برپایی این نمایشگاهها از دهم بهمن ماه در سطح استان برنامه ریزی شده است.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: میوه ویژه شب عید نیز تامین و در سردخانه های استان ذخیره شده که با تعیین نرخ به تناسب شرایط زمانی عرضه آن در بازار آغاز می شود.
8005/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بازار تنظيم بازار خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار

سازمان غذا و دارو، از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابراین گزارش،در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار