Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید مجتبی حسینی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به پروژه های نیمه تمام گفت: پروژه ارتقاء راه ابرکوه_ مروست با هدف بهسازی و ارتقاء مسیر با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان  و ساخت ساختمان آسایشگاه جانبازان بیش از۷۰ درصد با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع  مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی اشاره کرد و افزود: ساخت این پروژه که به مدت ۲۴ماه طول کشیده است خوشبختانه در جلسه امروز این پروژه تعیین و تکلیف شد و  تا پایان خرداد ماه سال ۹۸ این پروژه به بهربرداری خواهد رسید.

حسینی پور ادامه داد: پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در کمیته‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار نحوه‌ی تامین اعتبار این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت راه وشهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و بعد از اتمام بررسی جداول بودجه خطاب به نمایندگان، اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در تنظیم جداول برای ایجاد تراز، جابه‌جایی‌هایی داشته باشیم، اما این به معنای تغییر ماهیت جداول نیست و ردیفی اضافه نمی‌شود.

وی بیان کرد کرد: بر این اساس، نمایندگان به هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه دهند تا این اقدام را در راستای ایجاد تراز و رفت و برگشت‌های شورای نگهبان انجام دهند که وکلای ملت با ۴۶ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه با این موضوع موافقت کردند.

کد خبر 6092932 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس