Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه نشنال جئوگرافی یکی از مشهورترین وبسایت‌های منتشر کننده عکس و فیلم در حوزه طبیعت، حیات وحش و محیط زیست به شمار می‌رود که هر روز تصویری را به عنوان عکس روز در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد.

این بار عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از کوچکترین میمون جهان  اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارموست کوچکترین نوع میمون در جهان که قد آن‌ها بدون در نظر گرفتن دم ۱۳ سانتیمتر است. این بدین معنی است که دیدن آن‌ها در طبیعت بسیار دشوار بوده و به اندازه‌ای کوچک و سبک هستند که می‌توانند از درخت تا نوک نازک‌ترین شاخه‌ها بالا بروند. در تصویر منتشر شده از این میمون خواهید فهمید که چرا اغلب به آن‌ها «میمون‌های بندانگشتی» گفته می‌شود.

قابل ذکر است آنها در جنگل‌های بارانی آمازون در کلمبیا، اکوادور، بولیویا، پرو و برزیل یافت می‌شوند و مانند سنجاب‌ها در عمق جنگل‌های بارانی فرو می‌روند و در نوک شاخه‌های نازک درختان از شیره آن‌ها تغذیه می‌کنند

در ادامه می‌توانید عکس منتخب نشنال جئوگرافیک را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشنال جئوگرافی دیدنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا با نفرات زیر برابر سپاهان صف آرایی می‌کند:
کردانی، سیدعلی، احسان علوان‌زاده، آنتیک، مومنی، فاتح، خالدی، وحید نامداری، حمودی، محمد اهل‌شاخه و پاک‌پرور.

همانطور که مشخص است سیاوش اکبرپور بازیکنان نامداری همچون مومنی، خالدی، حمودی و اهل شاخه را در ترکیب خود در اختیار دارد که سال‌های واپسین فوتبال خود را پشت سر می‌گذارند ولی تجربه آنها در دیدار حساس برابر سپاهان می‌تواند به کار نماینده شهر اهواز بیاید.

دیگر خبرها

  • ۱۰ فیلم جنگی پادآرمانشهری جذاب و پرتنش که باید ببینید
  • پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • (ویدئو) حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون
  • سفر به ایران قدیم؛ لشکر شاه با کوچکترین خط می‌توانست از هم بپاشد