Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@07:44:11 GMT

ارسال پیامک به جاماندگان بسته حمایتی از فردا

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۴۶۹۲

صراط:

6 میلیون و 150 هزار نفر از بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی بسته حمایتی از یکصد تا 300 هزار تومان بر اساس تعداد خانوار دریافت کرده‌اند.

به گزارش فارس سازمان تأمین اجتماعی حدود 13 میلیون نفر بیمه شده دارد که کمتر از 3 میلیون تومان دریافت می‌کنند و بر اساس مصوبه قانون این افراد مشمول دریافت بسته حمایتی می‌شوند که البته به هر خانواده یک بسته پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از واریز مرحله اول بسته‌های حمایتی بیش از 3 میلیون نفر اعتراض به عدم دریافت این بسته‌ها از طریق شماره‌های 1420 و *142*8# و همین‌طور *148*9# اعلام شد که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته حدود یک میلیون نفر مشمول این بسته‌های حمایتی می‌شوند که در صورت تأمین منابع لازم از سوی دولت این بسته‌ها به حساب آنها واریز خواهد شد.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته بسته حمایتی حدود یک میلیون نفر که به عنوان جاماندگان بسته حمایتی محسوب می‌شوند از طریق پیامک در روزهای 28 و 29 بهمن به آنها اطلاع داده خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بسته حمایتی دولت پیامک صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در روز‌های گذشته برای تعدادی از مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شد. آنطور که وزارت نیرو اعلام کرده، این پیامک ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد. ماجرا از این قرار است که همه ساختمان‌ها براساس ابلاغیه مبحث ۱۶ قانون مقررات ملی ساختمان باید نسبت به تجهیز پمپ و مخزن اقدام کنند.

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان. 

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات گفته: پس از آگاهی از این اقدام متصدی این مجتمع ورزشی برکنار شد و با پایان تحقیقات پرونده برای ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود. 

به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود. دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.

و چمدان‌هایی که دیرتر از صاحبانشان به مقصد رسیدند!

 این چمدان‌های بی زبان به علت بدی آب و هوا سوار هواپیما نشده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی