Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:15:27 GMT

کمیته انضباطی حواشی لیگ هندبال را بررسی می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۵۲۱۹

کمیته انضباطی حواشی لیگ هندبال را بررسی می کند

تهران- ایرنا- در جریان یکی از دیدارهای لیگ برتر هندبال تماشاگران تیم میزبان با اینکه شاهد برد تیم خود بودند شرایط نامناسبی برای حریف ایجاد کرده اند تا جایی که درگیری های زیادی بین آنها و بازیکنان حریف پیش آمد.

به گزارش ایرنا، در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد غرب به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه به سود فرازبام به پایان رسید اما با اینکه میزبان برنده دیدار بود حواشی عجیب و غریب زیادی در پایان این مسابقه به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این رقابت تماشاگران تیم میزبان با اینکه شاهد برد تیمشان بودند به زمین مسابقه وارد و با بازیکنان تیم زاگرس اسلام آباد درگیر شدند.
این درگیری حوادث بسیار تلخی هم در پی داشته است. اتفاق عجیب در جریان درگیری پایان این مسابقه مصدوم شدن دو بازیکن تیم زاگرس و انتقالشان به بیمارستان بود.
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون اعلام کرده هنوز گزارش داوران و ناظر مسابقه به دست فدراسیون نرسیده که درباره اتفاق های این مسابقه صحبتی کنند اما از کمیته انضباطی فدراسیون خبر رسیده که قرار است حواشی این دیدار به سرعت بررسی شود.
برهمین اساس جلسه کمیته انضباطی برای بررسی حواشی این دیدار دوشنبه برگزار می شود.
با توجه به اینکه علیرضا رحیمی به دلیل بازنشته بودن از ریاست این فدراسیون استعفا داد هنوز زمان برگزاری انتخابات این رشته مشخص نشده است و رمضانعلی دولو هم که اکنون سرپرست فدراسیون هندبال است در این مدت حواشی زیادی را تجربه کرده است.
با اینکه زمان برگزاری هشت انتخابات فدراسیون وزشی مشخص شده وزارت ورزش هنوز زمان برگزاری مجمع هندبال را تعیین نکرده است و فعلا این رشته پر مشکل با سرپرست اداره می شود.
به تازگی دو هیات استانی هندبال رئیس خود را شناخته اند اما همچنان هفت هیات استانی منتظر برگزاری انتخابات خود هستند.
ورزشی**ع-ح**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فدراسيون هندبال ليگ برتر هندبال تيم ملي هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران