Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس – ایرنا – به منظور ارائه خدمات اورژانسی و فوریت های درمانی، پایگاه اورژانس جاده ای روستای قره گل شرقی درکیلومتر 35 محور شمالی مراوه تپه - گنبدکاووس، در منتهی الیه شمال شرقی استان گلستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا درآیین بهره برداری ازاین پروژه، رئیس شبکه بهداشت ودرمان مراوه تپه گفت: عملیات اجرایی و تجهیز پایگاه اورژانس جاده ای قره گل دربخش مرکزی این شهرستان که در مردادماه سالجاری آغاز شده بود با تلاش دستگاه های اجرایی در کمترین زمان ممکن به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر منصور خوجم لی با بیان اینکه این پایگاه تا شعاع 80 کیلومتری مراوه تپه را تحت پوشش قرار می دهد، ادامه داد: پایگاه اورژانس جاده ای قره گل به بیش از 20 هزار نفر از اهالی روستاهای مرزی محور شمالی مراوه تپه و بخشی از روستاهای گنبدکاووس در حاشیه محور یاد شده، خدمات ارائه می کند.
وی با قدردانی از فرماندار مراوه تپه، مدیریت حوادث وفوریت های دانشگاه علوم پزشکی و شورای هماهنگی مدیریت حوادث گلستان برای احداث این پایگاه، گفت: پایگاه اورژانس جاده ای قره گل شرقی مراوه تپه با زیربنای 145مترمربع در زمینی به مساحت 500مترمربع باسه میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه به بهره برداری رسیده است.
شهرستان مرزی مراوه تپه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمال شرقی استان گلستان واقع است.
/1860/7478

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان اورژانس بين جاده اي مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان