Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: چرا باید مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مرتب درباره مسائل استقلال اظهارنظر کنند؟ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

کامران منزوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: عادت ندارم درباره مسائل فنی بازی اظهارنظر کنم، حتی وقتی سرپرست استقلال بودم، حرفی نمی‌زدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی، مدیرعامل، معاونان و سرپرست تیم کنار استقلال بوده و می‌توانند درباره مسائل فنی صحبت کنند. این شکست همه را ناراحت کرده است.

وی در مورد داوری این دیدار و اعتراض استقلالی‌ها به عدم اخراج اشکان دژاگه عنوان کرد: به داوری ورود نمی‌کنم، اگر حرف بزنم فایده‌اش چیست؟ بازیکن ما اعتراض کرده و کارت زرد گرفته است. در این دیدار، دو بازیکن را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم، لطمه‌اش را چه کسی خورد؟ قطعا استقلال ضرر کرد. این مسئله آب در هاون کوبیدن است و چقدر تکرار کنیم. اگر داوری اشکالی داشته، وظیفه معاون ورزشی و اجرایی است که از طریق مجاری قانونی به آن رسیدگی کنند، اما هر اتفاقی در فوتبال رقم بخورد، نتیجه‌ را نمی‌توان تغییر داد.

عضو هیئت مدیره استقلال با اشاره به عدم مجوز بازی پاتوسی بازیکن آفریقایی جنوبی گفت: به اظهارنظر ارکان سازمان لیگ و فدراسیون اعتراض تشکیلاتی دارم که چرا دَم به دَم درباره مسائل استقلال صحبت می‌کنند. همه می‌دانستند مجوز فلان بازیکن (پاتوسی) صادر نشده، به چه دلیلی دو ساعت قبل از بازی صحبت می‌کنید؟ می‌دانیم فلان جایگاه را در فدراسیون یا سازمان لیگ دارید، اما چرا روی اعصاب هواداران استقلال راه می‌روید؟ یادتان رفته که استقلال 50 درصد ارکان کشور است؟ استقلال آنقدر ضعیف نشده که هر کسی برایش خط و نشان بکشد. چرا مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون درباره استقلال صحبت می‌کنند؟ شیر همیشه شیر است، حتی اگر پیر باشد. اجازه نمی‌دهیم دیگر کسی درباره استقلال به راحتی اظهار نظر کند.

منزوی در خصوص بحث‌هایی که در رابطه با انتقال داریوش شجاعیان از ماشین‌سازی به استقلال مطرح شد، به تسنیم گفت: کاری ندارم که صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده حرفه‌ای بود یا اینکه از مافوقش دستور گرفته بود یا نه، اما اگر طلبی دارید، سرجایش قرار دارد و می‌توانستید در طول هفته برای این مسئله وقت بگذارید. چرا مکاتبه نمی‌کنید؟ چرا در سازمان لیگ پیگیر نیستید؟

وی در رابطه با اینکه استقلال زمین تمرین مناسبی ندارد و امروز هم بازیکنان اصلی نتوانستند در سالن وزنه ریکاوری کنند، گفت: برای زمین تمرین پیگیری‌هایی صورت گرفته و امروز و فردا منتظر خبر آن هستیم. در خصوص هماهنگی‌‌ها، باید در طول هفته برنامه‌ریزی کنند. بهتر است مدیرعامل و معاونان باشگاه در این زمینه صحبت کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات علی نظری جویباری معاون پیشین استقلال که از او انتقاد کرده و گفته حمایتی از وزیر ورزش و جوانان از استقلال ندیده است، گفت: نظری ‌جویباری دوست من است. اگر می‌توانستم حرفی بزنم، آن را می‌گفتم. هر کسی من را نشناسد، نظری‌جویباری من را به خوبی می‌شناسد که اهل تملق و چاپلوسی نیستم. حتما چیزی دیده‌ام که از حمایت وزیر صحبت کردم. توقع داشتم نظری‌جویباری با من تماس بگیرد و این حرف‌ها را بزند، چون مرتب در تماس هستیم. نمی‌توان گفت نظری استقلال را دوست ندارد، چون او متعصب‌ترین آدم‌ها به استقلال است و بسیار زحمت کشیده و حتما حرف‌هایش از سر دلسوزی بوده است، اما ای کاش با من تماس می‌گرفت!

تمرین استقلال باز هم تعطیل شد!

 

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا صدیقی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور فرماندار، امام جمعه و دیگر رؤسای ادارات و نهادها تشکیل شد، اظهار کرد: تجلیل از کارگران، دیدار با خانواده‌های معسر کارگری، بازدید از کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه این هفته از جمله برنامه‌های حوزه کار در هفته کار و کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی در شهرستان است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد در این جمع به مشکلات ناشی از عدم توجه به مسائل ایمنی در ادارات و فضای کار اشاره کرد و گفت: به طور کلی مرتب بودن وسایل و ایمنی محل کار از بروز مصدومیت برای کارکنان جلوگیری کرده و میزان بهره‌وری افراد را افزایش می‌دهد.

وی گفت: مرتب بودن این مزیت را دارد هنگامی که افرادی از خارج سازمان وارد محیط کار می‌شوند، تأثیر مثبتی بر روی آن‌ها خواهد گذاشت و دقت داشته باشید که ایمنی محیط کار یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه داشت.

صدیقی رضایت کارمندها را یکی از مواردی دانست که در بسیاری از محیط‌های کار به عنوان ایمنی محیط کار از آن یاد می‌کنند لذا کارمندی که از لحاظ روانی، امنیت شغلی داشته باشد، می‌تواند بهتر کار کند و راندمان کار را افزایش دهد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد با بیان اینکه میزان رضایتمندی کارکنان با امکانات مختلف افزایش پیدا می‌کند اظهار کرد: ایجاد فضای کافی و اهمیت به میز و صندلی کارمندان از ملزومات است.

وی ایمنی محل کار را شامل کلیه فرآیندها، پروتکل‌ها و راهنمایی‌هایی است که برای کمک به کاهش خطرات در محل و کاهش میزان آسیب و بیماری وجود دارد.

صدیقی مزیت‌های یک محیط آرام و مرتب و ایمن شده را مورد اشاره قرارداد و افزود: هنگامی که نیروی کار تعهد خود را به ایمنی نشان می‌دهد، خطرات مختلف در محل به سرعت شناسایی و اقدامات اصلاحی را می‌توان انجام داد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد گفت: افزایش کارایی و بهره‌وری، کاهش هزینه‌های جراحات و بیماری و خسارت بیمه با آسیب دیدگی کمتر کارگران در محل کار، تقویت روحیه کارکنان و فرهنگ ایمنی قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر تأثیر دو چندانی را دارد.

کد خبر 6088159

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • سازمان ملل: پاکسازی آوار در غزه ممکن است ۱۴ سال طول بکشد
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم