Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@13:58:50 GMT

۸ کتاب دفاع مقدس در فروردین ماه عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۵۶۰۴

۸ کتاب دفاع مقدس در فروردین ماه عرضه می‌شود

دبیر جشنواره کتاب همسفر گفت: ۸ کتاب دفاع مقدس در فروردین ماه عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «حمید خلیلی» در نشست خبری جشنواره «کتاب همسفر» که امروز (شنبه 27 بهمن ماه) در سالن جلسات قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید فراوانی درباره کتابخوانی دارند و حتی درباره برخی کتابها وارد جزئیات شده اند که می توان 100 طرح درباره کتابخوانی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر جشنواره کتاب همسفر افزود: 16 هزار پروانه نشر در کشور داریم که 6 هزار فعال هستند و فقط 70 ناشر در حوزه انقلاب و دفاع مقدس فعالیت می کنند.


وی تصریح کرد: به 70 ناشر دفاع مقدس فراخوان داده شد تا در این جشنواره شرکت کنند. ناشران 160 کتاب را به دفتر جشنواره ارسال کردند که 8 کتاب انتخاب شد.


خلیلی به معرفی کتاب های برگزیده شده پرداخت و اظهار داشت: «چُغُک»، «خط تماس»، «شهبانو»، «من مادر مصطفی»، «شانزده سال بعد»، «سربلند»، «اکبر کاراته و بچه ننه ها» و «تو شهید نمی شوی» کتاب هایی برگزیده هستند.


وی ویژگی های این پویش را مورد تشریح قرار داد و تأکید کرد: قیمت مناسب کتاب ها، محتوای مناسب کتاب ها برای اقشار مختلف، صفحات کم کتاب ها، تبلیغات گسترده بر روی کتاب ها، مردمی بودن، هدیه های همراه هر کتاب و برگزاری مراسم های ویژه در مناطق عملیات جنوب از ویژگی های این جشنواره به شمار می آید.


خلیلی ادامه داد: ابتدا قرار بود که این کتاب ها فقط در راهیان نور عرضه شوند ولی به دلیل درخواست سراسری قرار شد تا آخر فروردین ماه در کتاب فروشی های دینی و مذهبی و دفاع مقدس ارائه شوند.


وی در پایان گفت: از هر کتاب تقریبا 5 هزار کتاب آماده شده است و ان شاء الله تا آخر فروردین پیش بینی می کنیم از هر نسخه 10 هزار کتاب چاپ و مورد عرضه قرار گیرد.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن حادثه تروریستی راهپیمایی 22 بهمن 22 بهمن حمله تروریستی وزیر ارشاد حادثه تروریستی زاهدان نماز جمعه فاطمیه اردبیل دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) پیکر سه شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام، روز شنبه در اصفهان تشییع می‌شود.

گفتنی است آئین تشییع با حضور مردم و مسؤولان استان ساعت ۹ صبح روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) از میدان فیض به سمت گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095924

دیگر خبرها

  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس در ۲ شهر خوزستان تشییع می‌شود
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود