Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

محمدرضا باشوکی، امروز (شنبه، ۲۷ بهمن) در پی واژگون شدن اتوبوس در محور دیواندره به بیجار گفت: خوشبختانه تصادف شب گذشته تلفات جانی در برنداشته است.

به گزارش ایسنا وی در تشریح جزئیات حادثه عنوان کرد: تصادف مذکور حدود ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد و در ۳۵ کیلومتری دیواندره به سمت بیجار رخ داد.

سرپرست فوریت‌های پزشکی بیجار بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس با بیش از ۳۰ سرنشین به دلیل نبود دید کافی و لغزندگی جاده از مسیر منحرف و واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشوکی با بیان اینکه تصادف فوق تلفات جانی در برنداشت عنوان کرد: در پی این حادثه تعدادی از سرنشینان، در محل مداوا شدند و دو نفر از مصدومان به بیمارستان امام حسین (ع) انتقال یافتند و خوشبختانه حال عمومی آن‌ها رضایت بخش است.

سرپرست فوریت‌های پزشکی بیجار خاطرنشان کرد: در پی حادثه فوق، دو کد پشتیبان به سوی محل حادثه اعزام شدند.

وی همچنین در پایان یادآور شد: به دلیل نبود میدان دید کافی، در همین محور دو دستگاه خودرو سواری نیز باهم برخورد کردند، اما خسارات وارده بسیار جزئی بود و صدمه‌ای به سرنشینان وارد نشده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر بجستان گفت: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در کیلومتر ۳ جاده روستای مزار، امدادگران از پایگاه امداد و نجات شهید مرتضی فرقانی شهرستان بجستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی قاسمی افزود: این حادثه که ساعت ۱۰:۳۰ امروز رخ داد، یک مصدوم داشت که پس از انجام عملیات رهاسازی با همکاری آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شد اما با وجود انجام عملیات احیا، این جوان ۲۱ ساله جان خود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم