Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@08:20:02 GMT

وعده دولت آمریکا برای پاک سازی آب

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۵۸۲۱

وعده دولت آمریکا برای پاک سازی آب

مواد شیمیایی در آب باعث تولد فرزند کم وزن، چاقی غیر عادی، اختلال هورمونی و سرطان می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا قصد دارد در برنامه‌ای جامع مواد شیمیایی سرطان‌زا را از آب آشامیدنی حذف کند.

 

قرار است در این برنامه جامع مواد شیمیایی پایدار موسوم به PFAS از آب حذف شود و به آلودگی PFAS پایان داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مواد شیمیایی در آب باعث تولد فرزند کم وزن، چاقی غیر عادی، اختلال هورمونی و سرطان می شود.

 

البته بسیاری از منتقدان دولت در واکنش به این خبر اعلام کرده اند که هر سال دولت از شعارها می دهد ولی تا کنون به هیچ کدام یک از آنها عمل نکرده است.

 

آنها می گویند برای دولت آمریکا ساخت دیوار مرزی یا هزینه کردن مالیات ها در جنگ های خارجی اهمیت بیشتری دارد.

 

بتسی ساترلند مدیر اجرایی این برنامه می گوید ما امیدواریم این کار را در آینده نزدیک انجام دهیم. البته ساترلند جزئیاتی درباره تاریخ اجرا و بهره برداری از این پروژه را اعلام نکرد.

 

منبع: gizmodo

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی وزیر ارشاد فاطمیه ایام فاطمیه حادثه تروریستی حمله تروریستی آب آمریکا بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است

«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در ایالات متحده گفت اتهام‌زنی‌های ایالات متحده مبنی بر استفاده روسیه از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین «نفرت‌انگیز و غیر قابل اثبات» است.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه ایالات متحده تحریم‌های جدیدی را علیه نیروهای دفاع رادیولوژیکی، شیمیایی و بیولوژیکی روسیه و همچنین چندین مؤسسه، شرکت و مدیران روسی آنها اعمال کرد.

در این اطلاعیه، وزارت خارجه آمریکا مدعی شد روسیه از سلاح شیمیایی «کلروپیکرین» علیه نیروهای اوکراینی استفاده کرده است، گرچه این وزارتخانه هیچ مدرکی دال بر استفاده ادعایی روسیه از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین ارائه نکرده است.

در رابطه با این اتهامات، آنتونوف روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت: «در دسته گام‌های "غیر جایگزین" برای مقابله با روسیه، محافل رسمی محلی متنوع‌ترین اقدامات را مطرح می‌کنند. از جمله آنها، اتهامات کاملا نفرت‌انگیز و غیرمستند علیه فدراسیون روسیه مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی است.»

به گزارش راشا تودی و براساس گزارش منابع باز، کلروپیکرین یک ترکیب شیمیایی است که در جنگ جهانی اول به عنوان گاز سمی مورد استفاده قرار گرفت و اکنون به طور گسترده برای کنترل آفات در کشاورزی، آزمایش ماسک گاز و اهداف آموزشی استفاده می‌شود.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  •  دولت بایدن و عربستان در آستانه یک توافق امنیتی
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند
  • آمریکا روسیه را به استفاده از «سلاح شیمیایی» در اوکراین متهم کرد
  • هو شدن نماینده کنگره آمریکا و حامی رژیم صهیونیستی (فیلم)
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • بازی آمریکا با کارت «صلح ابراهیم»
  • شبح جنگ چگونه از ایران دور شد؟
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است