Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» با انتشار مطلبی درخصوص نقش رژیم صهیونیستی در جنگ علیه مردم بی دفاع یمن، دست به افشاگری زد.

یک روزنامه صهیونیستی از نقش مخرب این رژیم در جنگ علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن پرده برداشت.

بر اساس این گزارش، این روزنامه اعلام کرده است که رژیم صهیونیستی در جنگ عربستان سعودی و ائتلاف تحت سرکردگی آن علیه یمن، شریک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاآرتص تأکید کرده است: یک کمپانی صهیونیستی که مالکیت آن را مقامات تل آویو برعهده دارند، به ارائه آموزش های نظامی به مزدوران سعودی در یمن می پردازد.

این روزنامه در ادامه آورده است: ارائه آموزش های نظامی توسط کمپانی صهیونیستی به مزدوران سعودی تحت پوشش امارات متحده عربی صورت می گیرد.

طبق اعلام روزنامه هاآرتص، نیروهای مزدور آموزش دیده توسط کمپانی رژیم صهیونیستی، در نبرد الحدیده شرکت کرده اند.

این روزنامه صهیونیستی همچنین تأکید کرد: شرکت های نظامی آمریکایی نیز در قبال ارائه خدمات نظامی و اطلاعاتی به عربستان سعودی و امارات متحده عربی در یمن، مبالغ هنگفتی را از آنها دریافت کرده و می کنند.  / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد

رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی به دنبال استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش و رئیس مرکز اطلاعات نظامی به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، خواستار استعفای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم شد.

به گزارش ایسنا، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: «نتانیاهو باید به خاطر امنیت اسرائیل استعفا دهد و این کابینه باید از زندگی ما خارج شود.»

درخواست لاپید برای استعفای نتانیاهو به دنبال اعلام استعفای چند مقام نظامی ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

اخیرا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده‌اند.

دیروز هم فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داد.

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ درخواست کرده بود از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بایدن از تحریم گردان‌های نظامی رژیم صهیونیستی صرفنظر کرد
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • طرح جدید در کنگره آمریکا برای توقف کمک نظامی به رژیم صهیونیستی
  • در خواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی