Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه گویه قم روز شنبه 27 بهمن ماه خبری با عنوان 'عملیات عمرانی میدان بزرگ امام خمینی تا نوروز تکمیل می شود' را به رشته تحریر درآورده است.

دراین خبر آمده است: مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم یکی از پروژه‌های عمرانی سازمان توسعه و عمران را میدان بزرگ امام خمینی(ره) دانست و گفت: بالای 95 درصد این پروژه تکمیل شده و تلاش داریم قبل از نوروز بخش باقیمانده را به اتمام رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدتقی نادعلی به پروژه‌های در دست اجرای سازمان توسعه و عمران اشاره کرد و با بیان اینکه یکی از رمپ‌ و لوپ‌های پروژه 9دی را یک‌ماه قبل به بهره‌برداری رساندیم، اظهار کرد: این پروژه رمپ و لوپ A مجموعه پل‌های 9 دی بود که راه اندازی شد.
وی با تاکید بر اینکه این پروژه در ابتدای راه اندازی چند روز برای نصب سیستم روشنایی مسدود بود، خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه افتتاح رسمی برای این پروژه انجام نشده ولی برای رفاه حال همشهریان پس از رفع مشکل روشنایی این مسیر باز شد و در اختیار مردم قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم یکی از پروژه‌های شهرداری را زیرگذر طباطبایی عنوان کرد و گفت: عملیات این پروژه با سرعت در حال انجام است و امیدواریم بهار سال آینده این پروژه که در نزدیکی 9 دی قرار دارد به بهره‌برداری برسد. این پروژه بلوار امام رضا را به منطقه دو متصل می‌کند.
نادعلی یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی سازمان توسعه و عمران را میدان بزرگ امام خمینی(ره) دانست و گفت: بالای 95 درصد این پروژه تکمیل شده و تلاش داریم قبل از نوروز بخش باقیمانده را به اتمام رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات این محدوده عدم وجود سرویس‌های بهداشتی بوده است، گفت: حدود 200 چشمه سرویس بهداشتی و 100 چشمه حمام در این پروژه آماده بهره‌برداری شده که در آستانه نوروز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
منبع: روزنامه گویه قم
7403/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ميدان امام خميني قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه