Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-28@15:26:25 GMT

خودرو‌های "گذرموقت" قابل خرید و فروش نیستند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۵۹۰۳

خودرو‌های 'گذرموقت' قابل خرید و فروش نیستند

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: خودرو‌های گذرموقت قابل خرید و فروش نیستند. به گزارش«جنوب نیوز» به نقل از تسنیم؛ سرهنگ سعید روحی با بیان اینکه در برخی از سایت‌های خرید و فروش خودرو به دلیل عدم آگاهی متقاضیان، تبلیغاتی درباره فروش خودرو پلاک گذرموقت درج شده، اظهار کرد: اینگونه خودرو‌ها قابلیت نقل و انتقال مالکیت یا حتی واگذاری موقت را ندارند و خریدارانی که به این مطلب توجه نکنند مالباخته و متضرر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: خودرو‌های پلاک گذرموقت در هر شرایطی حق تردد بیش از آنچه را که در اسناد و پلاک درج شده، ندارند.

وی درباره مهلت تردد خودرو‌های گذرموقت در سرزمین اصلی گفت: خودرو‌های مناطق آزاد حداکثر یک ماه و سایر خودرو‌هایی که از مرز‌های کشور وارد می‌شوند با توجه به کشور مبدأ بین سه تا ۶ ماه حداکثر مجازند در سرزمین اصلی تردد کنند.

روحی خاطرنشان کرد: نام راننده مجاز خودرو‌های پلاک گذرموقت در اسناد صادره توسط راهنمایی و رانندگی درج شده و سایر اشخاص، حق رانندگی با آن را ندارند.

به گفته وی تمدید پروانه ورود موقت توسط گمرک بدون اخذ پلاک از راهنمایی و رانندگی مجوزی برای تردد تلقی نمی‌شود، ممنوع است و در صورت تردد پس از پایان اعتبار، به عنوان خودرو قاچاق با آن برخورد می‌شود.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی حمیدیه از دستگیری عاملان نگهداری و فروش ۴۰ تُن گندم غیر قابل استفاده انسان در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ مالک حزبائی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات اطلاعاتی، تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب که قصد فروش گندم غیرقابل استفاده به صورت متقلبانه در مراکز و سیلوهای خرید گندم داشتند را شناسایی کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی، انبار محل دپوی گندم‌ها را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی حمیدیه تصریح کرد: در بازرسی از این محل ۴۰ تُن گندم غیر قابل استفاده کشف و یک دستگاه کامیون توقیف شد.

حزبائی با اشاره به مهر و موم  این انبار بیان کرد: در این ارتباط پنج نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر + جزئیات | جسدهایی که به دلیل تکه تکه شدن یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند...
  • رانندگی خودرو دیزلی با سوخت زیستی
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟