Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا – رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: آمريکايي ها با ميليون ها دلار هزينه و ماه ها صرف وقت تلاش کردند ياس و نااميدي را به مردم تزريق کنند که با حرکت عظيم مردم در 22 بهمن، اين تلاش هاي فريبکارانه و موذيانه، خنثي شد.

به گزارش روز شنبه ايرنا از روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام، در ابتداي جلسه امروز شنبه مجمع تشخيص مصلحت، آيت الله صادق آملي لاريجاني بر تلاش مسئولان در جهت رفع مشکلات معيشتي و اشتغال مردم و رعايت مصالح و عزت کشور، تاکيد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تجليل از حضور حماسي مردم در راهپيمايي و جشن چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي، افزود: ما مطمئن هستيم اين همت و عزم و حرکت الهي، حتما مورد عنايات خاص حق تعالي بوده و خواهد بود؛ اين راهپيمايي با شکوه خنثي کننده توطئه هاي آمريکا و اذنابش در منطقه است.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام يادآور شد: آمريکايي ها با ميليون ها دلار هزينه، ماه ها صرف وقت و بسيج رسانه هاي تحت اختيار، تلاش کردند ياس و نااميدي را به مردم تزريق کنند که با حرکت عظيم مردم اين تلاش هاي فريب کارانه و موذيانه، خنثي شد.
آملي لاريجاني حضور مردم را لطف عظيم الهي دانست و خاطرنشان کرد: بايد توجه داشته باشيم آمريکا و اذنابش در دشمني با جمهوري اسلامي و اين ملت عظيم همواره در کمين اند بنابراين بايد هوشياري بيشتري داشته باشيم و حرکات دشمن را رصد و توطئه ها را با درايت و تدبير خنثي کنيم.
وي تلاش براي حل مشکلات مردم را وظيفه مسئولان در نظام اسلامي عنوان کرد و اظهار داشت: مطلبي که بر ما مسئولين فرض است اين که ملت شايسته هر نوع تلاشي است، مسئوليني که حالا نوبت خدمت آنهاست که با کار جهادي و تلاش، با حضور در صحنه، به فکر حل مشکلات اين ملت باشند.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: اين بصيرت عظيمي است که ملت ما حتي در روستاها توانسته اند بين کم کاري برخي از مديران و آرمان هاي انقلاب اسلامي، تفکيک قائل شوند. اگر اين تفکيک نبود، در اين اجتماعات عظيم، حضور پيدا نمي کردند.
آملي لاريجاني با بيان اين که بايد از اين بصيرت مردم که در اين سطوح تجلي مي کند، قدرداني کرد، تصريح کرد: مسئولين بايد به برطرف کردن مشکلات مردم از قبيل مشکلات معيشتي، اشتغال و ديگر مسائل توجه کنند و اميدوارم اين مسائل حل شود.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه شهادت جمعي از مرزبانان نيروي زميني سپاه پاسداران در حادثه تروريستي استان سيستان و بلوچستان را تسليت گفت و براي بازماندگان آنها از خداوند متعال طلب صبر کرد.
آملي لاريجاني اضافه کرد: از مسئولين و مقامات نظامي و انتظامي و امنيتي کشور مي خواهيم که پاسخ دندان شکني به تروريست هاي جنايتکار بدهند، جنايت کاراني که مورد حمايت سازمان هاي امنيتي کشورهاي منطقه و برخي کشورهاي فرامنطقه اي هستند.
وي يادآور شد: اين را همه ما مي دانيم که برخي کشورهاي منطقه که اين اعمال موذيانه را انجام مي دهند، از شکست هايي که داشته اند پند هم نمي گيرند و البته مطمئن هستيم که پاسخ دندان شکني دريافت خواهند کرد. در هر حال جمهوري اسلامي، هيچگاه مسيرش را با اين کارهاي سخيف تغيير نخواهد داد .
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به بيانيه مهم رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهل سالگي نظام جمهوري اسلامي، گفت: اين پيام واقعا پيام خاصي بود که از متن اين پيام احساس مي مي شود که از صميم وجود رهبري تراوش کرده و ايشان در کسوت پير راه رفته اي تمام اين مسير و پيچ و خم ها را طي کرده، مشکلات را ديده و تحليل هاي روشن دارد و براي آينده مردم کشور خويش ترسيم روشني مي کند، با مردم مخصوصا جوانان سخن مي گويد و استعداد آنها و توان داخلي را مورد توجه قرار مي دهد.
آملي لاريجاني ابزار اميدواري کرد که اين پيام در مجامع مختلف مورد بررسي و تحليل قرار بگيرد شود و براي نسل جوان تبيين شود.
وي در ادامه به لايحه پالرمو اشاره کرد و گفت: درباره اين موضوع در عين حال که بايد مصالح کشور را رعايت کنيم، به نکاتي که از هر دو طرف مطرح مي شود توجه بکنيم. بايد به موضوع عزت مردم و عزت کشور هم توجه داشته باشيم.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام اضافه کرد: احساس مي شود که اروپايي ها در جريان اينستکس با وجود اين تعويق و تعليقي، نشان دادند چيزي که طلب مي کنند فراتر از اين حرف ها است. ما بايد به اين مطلب توجه داشته باشيم که در تاييد و تصويب پالرمو اگر نظري بدهيم آيا واقعا آن چيزي است که اروپايي ها از ما خواسته اند يا امر فراتري همچون FATF را از ما توقع دارند و جمهوري اسلامي، مجمع تشخيص مصلحت، مجلس و نهادهاي ديگر آيا واقعا مصلحت است که با اين طلب هاي قلدرمابانه کشورهاي غربي همراهي کنند؟
آملي لاريجاني تاکيد کرد: راهپيمايي عظيم مردم نشان داد که مردم براي عزت خودشان بسيار ارزش قائل هستند. ما نبايد ارزش هاي انقلاب را فراموش کنيم.
براساس اين گزارش در اين جلسه ادامه بررسي لايحه الحاق دولت جمهوري اسلامي ايران به کنوانسيون سازمان ملل متحد براي مبارزه با جرايم سازمان يافته مالي موسوم به پالرمو اختلافي بين مجلس شوراي اسلامي و شوراي نگهبان در دستور قرار گرفت.
در نشست امروز فرهاد دژپسند وزير امور اقتصادي و دارايي، لعيا جنيدي معاون حقوقي رييس جمهوري و حشمت الله فلاحت پيشه رئيس کمسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس نيز حضور داشتند.
در اين جلسه اظهار نظرهاي مبسوط تعدادي از اعضا مطرح شد و با توجه به پايان وقت جلسه و ضرورت بحث و بررسي بيشتر در اطراف موضوع، ادامه مباحث به جلسه آتي مجمع موکول شد.
سيام**9314**1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شعاعی ظهر پنج‌شنبه در همایش روز شوراها که در سالن همایش‌های غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان بازوان قدرتمند در پیشبرد امور عمل می‌کنند، افزود: این بدان معنی است که مسؤولان نیز باید برای اینکه شوراها کارآیی خود را داشته باشند، یاری‌گر آن‌ها باشند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات جدی دولت، تلاش برای توسعه و آبادانی کشور و نیز رفع مشکلات مردم بوده و تا به امروز گام‌های جدی در این خصوص برداشته است، تصریح کرد: دولت سیزدهم تلاش کرده است تا با توجه به اقتضائات هر سال، در امور مختلف فعالیت داشته باشد.

این مسؤول در ادامه با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، این نام‌گذاری‌ها را بسیار هوشمندانه عنوان کرد و یادآور شد: شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، به همین خاطر با توجه به اهمیت شعار سال باید همه تلاش خود را برای تحقق آن به کار گیریم.

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای جدی استان در همان روزهای آغازین سال جدید، اهتمام به تحقق شعار سال بود که در این راستا اقدامات قابل توجه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: نمی‌توان شعار سال را محدود به همان سال دانست، بلکه باید همواره مورد تاکید بوده و برای تحقق آن در سال‌های آتی نیز تلاش کنیم.

شعاعی با بیان اینکه با مشارکت دادن مردم در امور به ویژه بخش تولید، شاهد تحقق عدالت اجتماعی نیز خواهیم بود، اضافه کرد: وقتی صحبت از توسعه به میان می‌آید، ناخودآگاه اذهان به سمت توسعه اقتصادی و اعداد و ارقام می‌شود، این در حالی است که نباید از توسعه اجتماعی که اصلی‌ترین شاخص و دارایی نظام است، فاصله بگیریم.

وی یکی از اقداماتی که دولت به جد به دنبال تحقق آن است، به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن دانست و با یادآوری اینکه اهمیت این موضوع به دلیل در ارتباط بودن آن با تولید و معیشت مردم دو چندان است، تصریح کرد: بی‌تردید این نهضت در دل خود جهش تولید را نیز جای داده است، به همین خاطر باید در راستای تحقق شعار سال بکوشیم.

کد خبر 6088489

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • پیشرفت چشمگیر ایران در کنترل بیماری مالاریا / پیشتازی در گسترش نظام تشخیص آزمایشگاهی
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد