Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خانه ملت، بیژن نامدار زنگنه در تشریح آخرین وضعیت قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی، گفت: 81 درصد قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی به صورت رسمی به CNPC چین منتقل شده و مذاکراتی با این شرکت صورت گرفته تا مشخص شود این شرکت برای اجرا چه می کند.

وزیر نفت، با بیان اینکه از زمانی که کار توسعه فاز 11 پارس جنوبی متوقف شده CNPC اقدامی نکرده است، افزود: در سفری که رییس مجلس در هفته جاری به چین خواهد داشت و بنده نیز ایشان را همراهی می کنم یکی از بحث ها  و مذاکرات قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کابینه دولت دوازدهم، همچنین در ادامه گفت:افتتاح فاز 3 پالایشگاه ستاره خلیج فارس در روز دوشنبه هفته جاری  انجام می شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پارس جنوبی چین خلیج فارس نفت کابینه دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد

اینتر ممکن است دومفریز را با 20 میلیون یورو به فروش برساند

طرفداری | دنزل دومفریز، وینگ بک راست هلندی اینتر در صورت رد پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه ایتالیایی در تابستان 2024 فروخته خواهد شد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مدیران اینتر پیشنهاد جدیدی به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد ارائه کرده اند. پیشنهاد نراتزوری قراردادی تا تابستان 2027 و با دستمزد خالص 4 میلیون یورویی بوده و به او برای پاسخ هرچه سریعتر اولتیماتوم داده شده است. از قرارداد فعلی دومفریز با اینتر فقط یک فصل دیگر باقی مانده و اگر این بازیکن 28 ساله به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ منفی بدهد، بلافاصله در لیست فروش قرار می گیرد زیرا نراتزوری نمی خواهد اتفاقات مشابه میلان اشکرینیار تکرار شود. در این صورت افعی ها 20 میلیون یورو برای فروش مدافع سابق پی اس وی آیندهوون درخواست خواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه توقیف شد / کنسرسیوم توسعه ریلی: کارکنان راه آهن در اقدامی عجیب لکوموتیو را از قطار جدا کرده و آن را با خود بردند
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی شان می شوند
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده