Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات رزمندگان اسلام همچون سال های گذشته مراسم معنوی اعتکاف را مسجد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله عجل الله تعالی فرجه ویژه خواهران برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با نزدیک شدن ماه مبارک رجب المجرب و ایام البیض ، هیات رزمندگان اسلام در نظر دارد امسال نیز همچون سال های گذشته مراسم معنوی اعتکاف را مسجد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله عجل الله تعالی فرجه با شکوه و عظمت بیشتری برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش واحد پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام در نظر دارد امسال نیز همچون سال های گذشته مراسم معنوی اعتکاف را با حضور نخبگان نوجوانان و جوان خواهر در عرصه های فرهنگی، علمی، هنری و … با شکوه و عظمت بیشتری برگزار می کند. از تمامی خواهران علاقه مند دعوت می شود با توجه به شرایط اعلام شده برای شرکت در این مراسم معنوی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۸۸۹۸۷۰۸۴ – ۳۵۹۴۷۷۳۹ – ۳۵۹۴۷۷۴۴ تماس حاصل نمایند و یا به خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی، مسجد بقیه الله مراجعه کنند.

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن فاطمیه ایام فاطمیه حادثه تروریستی راهپیمایی حادثه تروریستی زاهدان حمله تروریستی وزیر ارشاد اعتکاف هیئت رزمندگان اسلام خواهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان