Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در مورد بازی مقابل تیم ورامین در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازی برای ما قطعا سخت است. شهرداری ورامین تیم قدرتمندی است. ما نمی‌توانیم با ترکیب کامل مقابل تیم شهرداری ورامین ظاهر شویم، چون تعدادی بازیکن مصدوم و سرماخورده داریم و می‌خواهیم در این بازی به آن‌ها استراحت دهیم و قصد داریم از بازیکنانی که مصدومیت کمتری دارند مقابل تیم شهرداری ورامین استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت‌های لیگ امسال فاصله تیم‌ها کم است

عطایی در مورد کیفیت لیگ برتر والیبال گفت: رقابت تیم‌ها در لیگ برتر امسال بسیار نزدیک بود و بازی‌های زیادی هم پنج سته شد، اما کیفیت لیگ نسبت به سال گذشته پایین‌تر بود و یک دلیلش هم می‌تواند این باشد که تعداد هفت یا هشت بازیکن خوب ما از لیگ ایران رفتند. مثل سعید معروف، میلاد عبادی پور، امیر غفور، فرهاد قائمی و ... که اکنون در لیگ کشور‌های دیگر بازی می‌کنند. این در کیفیت بازی‌های لیگ بی تاثیر نیست، اما این موضوع از طرفی هم باعث شد که بازیکنان جوان بیشتری برای بازی به لیگ برتر بیایند و فرصت بازی‌های بیشتری برای جوانان فراهم شد.

در چیدمان داوری مسابقات لیگ باید دقت بیشتری بشود

عطایی در مورد کیفیت داوری‌های امسال لیگ برتر مردان گفت: موضوع ویدئو چک سال‌های گذشته هم در لیگ ایران وجود داشته، اما مسئله مهم‌تر چیدمان‌ داورها و مدیریت داوری بازی‌های لیگ است. برخی چیدمان‌های داوری در بعضی بازی‌ها درست نیست. در لیگ چند داور هستند که متفاوت هستند و قضاوت قابل قبولی از خود ارائه می‌دهند. نمی‌شود برای همه داوران در لیگ  فرصت قضاوت ایجاد کرد، چون همه توانایی قضاوت‌ بازی‌های سخت را ندارند به غیر از تعدادی که استثنا هستند و از پس قضاوت بازی‌های لیگ به خوبی بر می‌آیند. با تمام احترام به کمیته داوران فدراسیون والیبال باید بگویم که تعدادی از داور‌ها از پس قضاوت بازی‌ها بر نمی‌آیند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ والیبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان

ایسنا/خوزستان باشگاه استقلال خوزستان از کمیته داوران خواست داور دیدار این تیم مقابل سپاهان، تغییر کند.

استقلال خوزستان که اکنون در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و هر کدام از بازی های باقی مانده برای این تیم حکم یک فینال جهت کسب امتیازات لازم برای بقا در لیگ را دارد، پس از اعلام حسن اکرمی به عنوان داور بازی این هفته این تیم مقابل سپاهان، طی نامه‌ای به کمیته داوران خواستار تغییر این داور شده است.

یه گزارش ایسنا، باشگاه استقلال خوزستان در نامه ای خطاب به بهاروند رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، در خواست داشته است که باتوجه به تعیین داور مسابقه بین تیم های استقلال خوزستان و سپاهان و نظر به سوابق قضاوت اکرمی در بازی های این باشگاه در سنوات گذشته و مشکلات فی ما بین شکل گرفته، باتوجه به حساسیت های جدول لیگ برتر، در خصوص تعیین داور این دیدار تجدیدنظر شود.

پیش از این نیز استقلال خوزستان در سال های گذشته به قضاوت اکرمی اعتراض داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا