Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: حمایت و علاقه تماشاگران ایرانی، بیشتر از همه کشورهای جهان است.

به گزارش سایت فدراسیون جهانی بسکتبال، مایک رستم‌پور، بازیکن دو رگه ایرانی - آمریکایی، یکی از مهره‌هایی است که مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، امید زیادی به پیشرفت او دارد.

فوروارد 203 سانتیمتری حاضر در اردوی تیم ملی در آمریکا به دنیا آمده و آخرین باشگاه او «پرویدزا» اسلوواکی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم‌پور در مورد حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال ایران می‌گوید: من از اینکه یک ایرانی-آمریکایی هستم، احساس غرور فراوانی دارم. ایران کشور بزرگی است و مردم سربلندی دارد.

او ادامه داد: تماشاگران ایرانی، چه تیمشان ببرد و چه ببازد، ملی پوشان را تشویق می‌کنند. حمایت و علاقه تماشاگران ایرانی، بیشتر از همه کشورهای جهان است.

تیم ملی بسکتبال ایران در روزهای دوم‌ و پنجم اسفند ماه، میزبان تیم‌های ژاپن و استرالیا در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی 2019 چین خواهد بود./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898827

دیگر خبرها

  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • روایت سرهنگ آمریکایی‌ از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • (ویدیو) کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران در روسیه