Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:50:28 GMT

باد شدید و کاهش دما بر آسمان سمنان غالب می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۱۹۶

باد شدید و کاهش دما بر آسمان سمنان غالب می شود

سمنان- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: وزش باد شدید، بارندگی و کاهش دما در 72 ساعت آینده در این استان پیش بینی می شود.

غلامرضا حسنی غربا روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی، برای استان سمنان، رگبار و رعد و برق و بارش باران و وزش باد شدید به ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه و نیز در نواحی سردسیر و کوهستانی بارش برف و مه آلودگی پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: همچنین دمای هوا از شنبه تا اواسط هفته بین چهار تا 6 درجه سانتیگراد کاهش نسبی می یابد.
حسنی غربا ادامه داد: در 24 ساعت گذشته، نردین با صفر درجه سانتیگراد سردترین و آرادان و گرمسار با 16 درجه سانتیگراد گرم ترین نقاط استان سمنان بود.
وی خاطرنشان کرد: کمینه دمای هوای شهر سمنان در این مدت، هفت و بیشینه دما 14 درجه سانتیگراد بود.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان یادآور شد: بیشترین سرعت وزش باد در استان در 24 ساعت گذشته، مربوط به دامغان با 43 کیلومتر بر ساعت بود.
به گزارش ایرنا، سامانه هواگوی 134 آماده ارائه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای 9 ایستگاه سینوپتیک، 15 ایستگاه اقلیم شناسی و 50 ایستگاه باران سنجی در نقاط مختلف است.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي پيش بيني سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز جمعه (۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اما در ارتفاعات احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده در بعدازظهر وجود دارد.

فردا آسمان صاف و در بعدازظهر وزش باد رخ خواهد داد. روز یک‌شنبه آسمان صاف و گاهی وزش باد رخ انتظار می‌رود. روز دوشنبه آسمان صاف خواهد بود

 اما از اواخر وقت این روز افزایش ابر در سطح استان رخ خواهد داد. روز سه‌شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری، اوایل شب نیمه ابری تا ابری خواهد شد و در برخی ساعات وزش باد انتظار می‌رود. از روز یک‌شنبه تا سه‌شنبه روند دما افزایشی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت