Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - رقابت های وودبال قهرمانی گیلان جام فجر ، گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با برتری ورزشکارن رودبار در هر دو بخش بانوان و آقایان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها زبده ترین ورزشکاران این رشته از شهرهای مختلف استان گیلان در رشت و با داوری سارا نوروزی دبیر هیات گلف گیلان و رئیس داوران انجمن وودبال این استان و کمک داوری معصومه خوش خلق با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این دوره از رقابت های یکروزه و در بخش آقایان ، عباس نوروزی از شهرستان رودبار با برتری برابر تمامی رقبای خود عنوان قهرمانی مسابقات وودبال استان گیلان جام فجر را به خود اختصاص داد.
همچنین سیدصادق حجتی از رشت در مکان دوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت، رضا رجبی دیگر ورزشکار رشته ووبال شهرستان رشت روی سکوی سوم ایستاد و اطهر احمدی نیز مقام چهارم این مسابقات را کسب کرد.
در پایان رقابت های بخش بانوان نیز، فاطمه علیزاده از رودبار عنوان قهرمانی مسابقات وودبال گیلان را تصاحب کرد، فامه زراعت و نیلوفر پارسی هر دو از رشت به ترتیب در مکان های دوم و سوم این رقابت ها قرار گرفتند و طاهره احمدی از رودبار چهارم شد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر مسابقات وودبال قهرمانی گیلان در هر دو بخش بانوان و آقایان، حکم و مدال قهرمانی و همچنین جوایزی اهداء شد.
وودبال رشته ورزشی است که در کشور تایوان شکل گرفته که این ورزش ترکیبی از گلف و چوگان است که تمام ابزار و وسایل آن از چوب تهیه شده و در عین سادگی قوانین و بازی آن، از قابلیت دسترسی بالایی برای همه افراد جامعه برخوردار است.
رشته وودبال فدراسیون جهانی و آسیایی دارد که مقر آن در تایوان و مالزی است و به جز کشورهای آسیایی، چندین کشور نیز از اروپا، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی و آفریقا نیز در آن عضویت دارند که در ایران نیز به صورت انجمن فعالیت و در عضویت فدراسیون جهانی نیز می باشد.
7285 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گلف گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • آغاز ماراتن کنکور سراسری در گیلان
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد