Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@12:59:39 GMT

تروریست‌ها منتظر انتقام سخت سپاه باشند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۷۰۵۶

تروریست‌ها منتظر انتقام سخت سپاه باشند

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از پاسدارن انقلاب اسلامی که در اقدامی تروریستی به دست جنایتکاران و تروریست‌های تکفیری ومزدوربه شهادت رسیدند، سپاه فجر فارس بیانیه‌ای صادر كرد.
در این بیانیه آمده است:
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ؛ هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏‌اند مرده مپندار بلكه زنده‏‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌‏شوند» (آیه 169 سوره آل عمران)
شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از جوانان صالح و فرزندان رشید و شجاع درسپاه پاسدارن انقلاب اسلامی حاضر در مرزهای پر افتخار جمهوری اسلامی ایران که در اقدامی تروریستی به دست جنایتکار تروریست‌های تکفیری ومزدور با یک خوردوی بمب‌گذاری شده در جاده خاش، زاهدان در استان سیستان و بلوچستان به لقاء‌الله شتافتند، ملت ایران را داغدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملت قدرشناس ایران همواره از پاسداران غیور و فداکار انقلاب اسلامی که در راه پاسداری از اسلام، انقلاب و کیان جمهوری اسلامی ایران، از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند با بزرگی و افتخار یاد خواهد کرد و اراده خود را در راه ایستادگی در مقابل ایادی سلطه و استکبار بیش از پیش تثبیت خواهد نمود.
تروریست‌های وابسته و مزدوران وطن فروش بدانند که نمی‌توانند با انجام این دست از اقدامات ضد انسانی و خائنانه در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند و بدون تردید مرتکبین این جنایت غیرانسانی و نفرت انگیز را به سزای اعمال ننگینشان می‌رساند و به زودی بایستی منتظر انتقام سخت سپاه باشند.
سپاه فجر استان فارس ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های داغدار این عزیزان، همرزمان آن‌ها در سپاه پاسدارن مقتدر و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار علو درجات و حشر با سید و سالار‌ شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع) و برای خانواده‌های عزادار و بزرگوار این‌ عزیزان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس سياست و اقتصاد شهادت پاسداران سپاه فجر تروريست انتقام سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری در نمازخانه سپاه شهرستانی سراوان برگزار شد، بیان کرد: به جهت شهادت فقیه، فیلسوف و تبیین‌گر ارزشمند به اسم شهید مطهری این شخصیت وارسته والا به این مناسبت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته عقیدتی سیاسی نام‌گذاری شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک مسئله منحصر به فرد در عصرماست که حضرت امام (ره) آن را برای بشر به نمایش گذاشت.
 
امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه سپاه پاسداران همزاد انقلاب است، ادامه داد: سپاه پاسداران معجزه انقلاب محسوب می‌شود که از حکمت‌های اندیشه امام به شمار می‌رود.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری خاطرنشان کرد: برای حفظ انقلاب و ارزش‌های انقلاب بنیان سپاه چیده شده و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی این است که محدود به مکانی نیست، جای پای سپاه را در نقاط مختلف با عناوین مختلف مشاهده می‌کنیم، چون انقلاب اسلامی محدود به یک جغرافیا نیست.
 
وی تصریح کرد: اسلام برای نجات همه بشر است و انقلاب اسلامی منادی اسلام است و این ندا را به گوش همه بشریت می‌رساند.
امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است و باید سپاه از دیگر گروه‌ها پیشتاز باشد و در بعد معنوی و به جهت عقیدتی غنی‌تر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم