Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در خصوص شلیک تیر هوایی روز گذشته در محدوده میدان نبوت گفت:دو دختر هنجارشکن قصد داشتند با کمک چند عابر پیاده خودروی ون نیروی انتظامی را چپ کنند ،یکی از مأموران با شلیک تیرهوای مانع این کار شد.

سرهنگ بابک نمک شناس در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:ساعت ۶ بعد از ظهر روز گذشته، ماموران پلیس امنیت اخلاقی به دو نفر از بانوان که با پوشش خود، هنجار‌های جامعه را رعایت نکرده بودند، تذکر می‌دهند که آنان اقدام به جوسازی، هیاهو و فحاشی نسبت به پلیس می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:پلیس به علت اهانت و جوسازی، قصد انتقال آنان به مقر پلیس را داشته که آنان با رفتار و گفتار‌های زننده خود، از دستور پلیس تمرد کردند و با همدستی چند تن از عابران، به سمت خودرو پلیس یورش برده و با شکستن شیشه، قصد چپ کردن خودرو پلیس را داشتند که یکی از ماموران با شلیک تیر هوایی مانع این اقدام اخلال گران می‌شود.

نمک شناس اضافه کرد: پلیس براساس وظیفه ذاتی خود، در برابر رفتار‌ها و پوشش‌های هنجارشکن مسئول است و نمی‌تواند نسبت به اینگونه مسائل بی تفاوت باشد و بدون تردید ماموران، با افرادی که بخواهند از دستور پلیس سرپیچی کنند، با اقتدار برخورد خواهد کرد و اسیر جوسازی رسانه‌ها نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی انتظامی گشت اطلاع پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان دراعتراضات ضد صهیونیستی
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • هوش مصنوعی بی طرف نیست ؛ چشم بسته در جنگ شلیک می کند